Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

don´t ignore

28. 07. 2007
1
2
279
Autor
petka.51

krátky príbeh, trochu na zamyslenie. A nešlo mi konkretne o psov, nemierila som to na nich, ale celkovo všetkych, čo sme tu..

        

 

Mám veľmi rada dážď. Je čas ísť so psom von a práve sa rozpršalo. Taký príjemný letný dážď. Neberiem si dáždnik, chcem vychutnať každú kvapku.

        

Prechádzame sa pomaly, pes ňuchá v tráve a ja nasávam vôňu mokrého chodníku. Pozerám sa pozorne pod nohy, aby som nezašliapla nejakú dážďovku, ktorá si vyšla na vzduch.

        

Vidím pred sebou jednu malú, chutnučkú, ako sa plazí k tráve z druhej strany chodníka. Čupnem si a pozorujem ju. Trvá jej to, ale mne to nevadí, počkám si. Čupím tu na chodníku už asi štyri minúty v lejaku, nikde nikto, len dážďovky.

        

Už, už bude v tráve, ešte pár centimetrov. Za chrbtom mi zašušťala tráva a môj pes pribehol ku mne. Oňuchal ma, čo robím a prebehol okolo.

Nevšimol si, že predo mnou šprintuje dážďovka, a teraz si ju odnáša na labke. Skončila rozpučená rovno pred cieľom pod labami môjho ignorantského psa.

        

Vstala som a po ceste domov som sa utápala v myšlienkach, že som asi jediná, ktorá si všíma maličkosti, nebadané zázraky, prírodu okolo seba a vôbec okolie.

         Viem, určite nie som jediná, ale prečo mi to musí tak veľa ľudí spolu s mojím psom stále vyvracať?  


2 názory

Renas
28. 07. 2007
Dát tip
daj mi icq:)*

...povedal by som ze prilis klasicky do detailu sa rozplyvanie nad niecim co v samej podstate nie je ani tak dolezite...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru