Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schůzka u kulturáku

03. 08. 2007
1
4
896
Autor
Nuolem

Schůzka u kulturáku


V příšeří pouličních lamp na ní čeká, doufá, že se mu omluví a vrhne se mu kolem krku. Za poslední měsíce se toho moc pěkného mezi nimi neudálo, však se také viděli jen párkrát. Už vidí její siluetu, už je to tu. Uvědomil si svojí nervozitu a to ho jěště víc znervóznilo, mává na pozdrav. "Teď musíš být silný, nechceš přece aby to pokračovalo takhle dál!!“ opakuje si. Kšiltovku zaráží ještě víc do čela a jde jí naproti. „Sakra, zase jí to sluší“ pomyslí si. Neodolá a podává jí drobný dárek, který koupil včera na pouti, včera když nepřišla, včera když na ní čekal do noci. „Za to se musí omluvit!“ ujišťuje se. Neomluvila, je konec..


4 názory

Jakási předstíraná lidskost z toho čpí Bite my shiney metal ass!

sidonia
03. 08. 2007
Dát tip
mi to nic nepripomina...:) kategorii bych volila spis miniaturu.. na povidku mi to prijde maly..

Rabb
03. 08. 2007
Dát tip
smůla no.. ..jen doufám, že tohle mne nepotká.. ..taková situejšn.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru