Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbloudilá

04. 08. 2007
10
16
1288

taková chvilková, pocitová


                          Hledám sama sebe mezi zbloudilými akordy svých vzpomínek. Bez šance. Hudba, která lidem slouží jen k tomu, aby si uvědomili, jak moc jsou sami…

                           Ztrácím se v obrazcích, které kreslí  dlažební kostky na asfaltových chodnících, které přece tak dobře znám. Píšu si inkoustem po těle vzkazy, které by se na papíru ztratily. Píšu si je na tělo a ty pak příjdeš a slíbáš je ze mne bez sebemenšiho porozumnění. Dost možná si ani nevšimneš, těch jizev, které mi tam pero vyrylo.

                                                                                                                                          And I can’t cry!

                            Možná by pomohlo nečíst dlouhé knihy, ve kterých tě nacházím a přesto se od tebe na míle vzdaluju a nechce se mi vracet. Možná by stačilo nevymýšlet si vlastní světy a věřit jen křídě, kterou si děti na ulici kreslí panáka a pak si rozbíjí obě kolena až zakopnou při nějakém nepovedeném skoku.

                            Hledám sama sebe v tvých očích, v tvých vlasech a rtech a vždy ve chvíli, kdy na sebe můžu skoro dosáhnout, se probudím a zjistím, že stojím na prázdné ulici svých mozkových závitů.

                                                                                                        Bojím se, že samotné je mi stejně nejlíp. Jsi tu, nejsi tu…


16 názorů

Amiška
06. 11. 2008
Dát tip
krásná opravdu

Amiška
06. 11. 2008
Dát tip
krásná opravdu

Vitex
02. 08. 2008
Dát tip
Zajímavý.. Autorka bude patrně zajímavý člověk. * *

no prinos nevim kazdopadne pro me aj je neco jako rodny jazyk (kolikrat vic nez cj:)

palino8
13. 02. 2008
Dát tip
nič Ti neuniklo, len som sa dobre vžil do čítania ;)

pali: mh, počkaj, uniklo mi niečo?

palino8
13. 02. 2008
Dát tip
juj, tak tento pocit si vykreslila tak dokonale, že som ho (našťastie len chvíľku) mal tiež... tú angličtinu by som však kľudne vymenil za Tvoj jazyk rodný - nevidím v tom nijaký prínos...

výborné, pre mňa rozhodne áno;) *

Řízek
05. 01. 2008
Dát tip
člověk to až prožívá s tebou... :) TIP!!!!

Rían
01. 12. 2007
Dát tip
nevymýšlet si vlastní světy...možná by mi bez nich bylo taky líp, ale život by pak byl o hodně chudší, ani si to neumím představit...tak no - prostě tip:)

Santi€
26. 09. 2007
Dát tip
"... Hledám sama sebe mezi zbloudilými akordy svých vzpomínek... ...Možná by stačilo nevymýšlet si vlastní světy a věřit jen křídě, kterou si děti na ulici kreslí panáka a pak si rozbíjí obě kolena až zakopnou při nějakém nepovedeném skoku..."

dekuju:)

dekuju:)

pepička15
14. 08. 2007
Dát tip
k tomu nejde rict nic jinyhon nez "tip" ... libi se mi to pocitove i literarne... bojim se, ze samotny by mi bylo nejlip...

Anyz
04. 08. 2007
Dát tip
hm tady mi to zda se dost oplacis:o)stejne myslenky pocity ale ses to spis opravdu ty takova jakou te znam s pomalovanyma rukama kriklavyma barvama:o)*

sidonia
04. 08. 2007
Dát tip
no, prolog to rekl za me

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru