Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Občan Ján

06. 08. 2007
0
3
596
Autor
idontneed

pravdivá

Raz som sa rozprával s Pawlom. Je to Poliak, jeden z najrozhľadenejších ľudí, akých som kedy stretol. S nami Slovákmi sa bavil o slovenskej politike, s Čechmi o českej a samozrejme i na iné témy. Keď chcel, aby som s ním na chvíľu diskutoval na tému známi poľskí občania, váhavo som začal vymenovávať: pápež (Ján Pavol II), Lech Walesa, bratia [ Kačinskí ]. Zatiaľ čo on vedel čo-to povedať asi ku každému známemu slovenskému menu. Prišlo i na politika, veľkého Slováka, občana Jána.
   Odpovedal čosi s významom: To je ten večne opitý?
   Áno, to je ten.
   Smutne sa usmial.
   Ja ešte smutnejšie.
   Občan Ján sa považuje za veľkého, priam vzorového Slováka a ako ten najlepší musí byť v čele diania, predsedom parlamentnej (a čo je ešte horšie i koaličnej) strany. Našťastie my nie sme ako náš vodca, čo znamená, že sme (zatiaľ) rešpektovaní.

3 názory

idontneed
07. 08. 2007
Dát tip
viac-menej nič, uznávam.

bajron
06. 08. 2007
Dát tip
nemusim slotu len mi nejde dohlavy co ma spolocne tento text s literarnym serverom...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru