Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místo vzpomínek

06. 08. 2007
1
1
1100
Autor
akaša

omlouvám se za upravu, časem ještě upravím....

Je tak těžké žít na tom to místě. V místě stále se opakujících vzpomínek, jež neklidní svou zběsilost. Čepel bolesti, tichá jako sen, zabodává se hluboko do mé mysli. S každým nádechem, bolest se žalem mísí se. Jen při vzpomínce na tebe a na naivního andílka, jemuž jsi křídla spálil…. Jediným dotekem…. v krvi žár nenávisti tepe. Nikdy však neustane. Ve smrti či v životě, odpuštění se nedočkáš, i když si o ně nežádal. Snad jednou bez vinny naučím se žít. Snad se vše změní, až se jizvy zacelí. Snad ve své neskonalé naivitě v to doufat smím….

1 názor

Armand
06. 08. 2007
Dát tip
čepel může bodat třeba proto aby probudila tvou spící mysl zatřásla tvým snem ten kdo tvrdě spí může být tvrdě probuzen ale probuzení nezná očí a bolest má v ústech tisíce květů má barvu jasného jitra a zvuk zpěvu ptáků ve větvích dotek tvých rukou držících chléb a okraj kolébky ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru