Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hádenečka

06. 08. 2007
0
11
817
Autor
jeindaline

hádanka. nad kterou by se měl člověk zamyslet.

několik příběhů, které mají říct že nezáleží na tom jak člověk žije, ale jak SE MU žije.

 

 

 

RUDolf

narodil se v chudé rodině, v 18 ho vyhodili ze střední, a začal pracovat jako přidavač. každý den vipil 12, i 15 piva avykouřil 60 cigaret...
nikdy nezažil lásku, ale ani starosti. zemřel ve věku 51 let na rakovinu.

 

PAVEL

OD 13 LET PIL. chodil po barech, diskotékách a jiných klubech. v patnácti začel kouřit trávu... v sedmnácti po rvačce v klubu nevidí na levé oko. od 21 je HIV pozitivní. přesto se nechává dál unášet kouzlem drog a nezávazného sexu. v 28 letech umírá na podchlazení. zdrogovaný ležel 19 hodin nahý ve sněhu.

 

JARDA

od 12 let kouří. občas pije s kamarády. v 15 se zamiluje do dívky snů. přesto se otočí za každou sukní. pije víc a víc, však jednoho dne se rozhodne se vším skoncovat kvůli ženě kterou miluje. našel si dobrou práci, měl dvě krásné děti... ve 37 letech zjistil že jeho žena má léta milence. den na to spáchal sebevraždu. v rychlosti 140 km\h vjel do protisměru. zabil další tři lidi.

 

MICHAL

dobře se učil. nikdy nepil ani nekouřil. oženil se, však nemohl mít se svou ženou děti. přesto mu zůstala věrná. ve 24 letech spadl ze schodů a poranil si páteř tak, že už nikdy nevztal z invalidního vozíku. žena ho opustila a on žil zbytek života v pečovatelském středisku. dožil se 72 let. zemřel přirozenou smrtí.

 

čí život byl nejšťasnější?

 

 

 

 

 

 bonusová hádanka:::

kdo má doma psa žeryka?


11 názorů

jeindaline
07. 08. 2007
Dát tip
vlastně jde o to že na tom už nejsou už nijak, ať dělali co dělali.

Bavilo mě číst o lidech, co jsou na tom hůř než já - zvedlo mi to náladu... ale odpovídat nebudu, páč bych o tu náladu zase přišel. ;)

to byla jako odpově´d na tu druhou, první už těžkou uhádnu líp...

těžko

to byla jako odpově´d na tu druhou, první už těžkou uhádnu líp...

hai_mal
06. 08. 2007
Dát tip
asi jako RP a k bonusové otázce : já nevím, asi Spejbl nebo Hurvínek ? :))

Michal, když nemohli mít děti, pořídili si psa (a nebo ty :))

jeindaline
06. 08. 2007
Dát tip
asi tak nějak no.tak ja tam dam ještě bonusovou hádanku.

R.P.
06. 08. 2007
Dát tip
nezáleží na tom, ako ich životy vidíme my, ale ako ich vnímajú oni. neexistuje žiadne univerzálne pravidlo na hodnotenie kvality či šťastia v živote. nemôžeme hodnotiť ani podľa dĺžky života ani podľa ničoho iného. šťastní svojim spôsobom mohli byť všetci, alebo ani jeden, ale to my posúdiť nemôžeme.

jeindaline
06. 08. 2007
Dát tip
mmm, jo. nejsem moc... jak to říci... gramaticky zdatný.

sidonia
06. 08. 2007
Dát tip
hele precetl sis to po sobe vubec?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru