Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlev

06. 08. 2007
3
6
1574
Autor
Aeternitas

Horia mi krídla pekelné a nenávisť kvitne na nádherných lúkach... je láska opatrná aj napriek tomu, že dokáže tak hlboko raniť? ...

 monológ (sám zo sebou smerom k milovanej)

 

... vieš ľudia sú rôzni, jedni sú tuční, iní chudí, jedni sú ľaváci, iní zas praváci... niekto povie všetko, iný nevie hovoriť... všetko je rôzne, a ako vravievam, všetko je z detailov, celý svet, celý vesmír všetko, aj my...a tie malinke detaily nás neustále ovplyvňujú...každý náš krok, milimeter po milimetri, je to ako keby nás prenasledovali, len rozdiel je v tom, že oni vždy stoja pred nami.

 

Nooo z toho vyplýva, že na všetko čierne sa nájde biele...a tam kde sa pozriem všade vidím detaily, pretože všetko analyzujem, tie sa potom nalepia na moje nervové dráhy a tam vyčkávajú...čakajú na tu správnu chvíľu, napr. takú aká je dnes...a potom sa zobudia a za trest si vo mne robia žúrku...prečo za trest? (určite ti to napadne) ... no pretože, oni sú to čierne a ja som našiel to biele a všade tam, kde som komu pomohol, som vzal to čierne, čo je teraz vo mne... a teda pomsta je sladká ako sa vravieva a mňa trápia spomienky... nie jednoduché, nie komplikované, len také jednotlivé útržky, výlevy pamäte... nie som egoista zahľadený do seba, som mierny introvert, väčšinou pri cudzích ľuďoch, no keď sa pohybujem v spoločnosti, v ktorej som ako doma, som extrovert... verím vo všetko a v nič... stále mnou blúdi otázka... čo ak? Áno, dve slová, čo ak?... je to jednoduché? ... NIE TO VOBEC NIE JE... a prečo? No lebo ono sa to riadi samo, nepodlieha to ničomu... je to explózia sama o sebe, sama a bezpríčinná... jediná možnosť ako zabudnúť, ako to dať von, ako sa toho zbaviť, tá jediná malinka kvapka v mori nádeje, ten maličký ostrovček slobody, je nadmerná fyzická aktivita...

... no a dnes mam jeden z tých dni, kedy vo mne prší...

 


6 názorů

Aeternitas
09. 03. 2008
Dát tip
okik :)

budem rada, keď mi potom napíšeš názor :)

Aeternitas
06. 03. 2008
Dát tip
ďakujem za názor a za podporu a za všetko...hmm skúsim si ho zohnať, teda ten film :)

straaaaaaaašne dlhé vety (to mi pripomína mňa samú :))) a ešte aj dnes, hlavne keď si nedávam bacha :) ) toto mi pripomína mňa samú, už len preto to viem oceniť, veľmi rozumiem tomuto textu... :) (mohlo by byť viac členené na vety, ale rozumiem, keď príde takáto nálada, nedá sa to zastaviť :) ) áno, čo ak... :) (ak môžem poradiť, zaujímavý film a vynikajúca hudba a tiež obsahuje myšlienku "What if" :)))...The time machine (myslím, že z 2002)) asi takto som sa ti tu rozpísala... :)

Aeternitas
08. 08. 2007
Dát tip
diky moc, som rad, ze sa ti to pacilo :-)

LaMouette
06. 08. 2007
Dát tip
tyjo.. tahlencta myslenka se mi mots libi.. dyz nekomu davas nadeji.. bo tak.. davas mu bile.. a to cerne skovas do sebe.. a snazis se to tam tak nak recyklovat zasejc na to bile.. :-) jen.. ne dycky to de.. jednoduse.. bo vubets.. le pekne je to napsane.. moc.. !*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru