Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čti a prosím předej.....

23. 05. 2001
0
0
1338
Autor
Petulka

Jednoho odpoledne mi to přišlo. Je to moc smutný a ta holčička si přeje aby si to přečetli všichni, tak tady to je....

Čti a prosím předej...

 Naslouchal jsi někdy padajícím slzám?
 Sledoval jsi někdy letícího motýla?
 Nebo pozoroval západ slunce?

 Zastav se. Netancuj tak rychle.
 Je málo času. Hudba nebude trvat dlouho.

 Trávíš každý den honičkou?
 Když se zeptáš sám sebe, kdo jsi, posloucháš svou odpověď?
 Na konci dne, když ležíš v posteli, trýzníš sám sebe tisíci myšlenkami?

 Zastav se. Netancuj tak rychle.
 Je málo času. Hudba nebude trvat dlouho.

 Jsou Tvé dny bouřlivé?
 Řekl jsi někdy svým dětem: "Uděláme to zítra?" a ve své netečnosti jsi neviděl jejich smutek?
 Pro nedostatek taktu nechal jsi někdy přítele zemřít, aniž bys mu zavolal říci mu "ahoj"?

 Zastav se. Netancuj tak rychle.
 Je málo času. Hudba nebude trvat dlouho.

 Když příliš rychle někam běžíc, neztrácíš polovinu legrace, když se tam pokoušíš dostat?
 Když se trápíš, když běháš celý den, je to jako zahazovat svůj život do koše na odpadky.

Život není závod. Musí být prožíván a vychutnáván klidně.
 Naslouchej hudbě dřív, než píseň skončí...

    Jediná věc, kterou žádáme, je trocha Tvého času - přeposlat tuto zprávu.
    Potřebuješ kousek lásky, abys poslal tento e-mail. Prosím, předej ho dál všem, které znáš. Je to poslední přání holčičky, která brzy opustí tento svět, protože je obětí strašlivé nemoci: RAKOVINY.
    Prosím, pošli tu zprávu každému, koho znáš i neznáš. Tato holčička má 6 měsícu života a jejím posledním přáním bylo poslat tento e-mail Vám všem, abyste mohli žít své životy na maximum, protože ona už toho schopná ne
bude. Ona nikdy nikam nepůjde, nikdy nevystuduje universitu, ani se nevdá, ani nebude mít svou rodinu.
    Cílem tohoto dopisu je dát jí a její rodině nějakou naději.
    Za každou osobu, která obdrží tento e-mail, daruje Americká společnost pro rakovinu 3
centy na její léčení a plán rekonvalescence. Pomoz(te) mi. Jestli to můžeš poslat všem lidem, které znáš. Přemýšlej o tom a nebuď sobecký. Věnuj 5 minut zaslání této zprávy životní důležitosti: toto vše se může stát každému z nás.




Petula
30. 05. 2001
Dát tip
Smutný a pravdivý... Ale kšefty bych do toho netahala!!! Viz ženatej!
░▒▓-_-▓▒░

brooklyn
23. 05. 2001
Dát tip
Taky mi uz to prislo na seznam.cz

Ženatej
23. 05. 2001
Dát tip
Asi sem blbej, ale jak pozná Americká společnost pro rakovinu, kolik lidí to dostalo?

Krel
23. 05. 2001
Dát tip
viz brooklyn. Je to vážně strašně smutný:-((((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru