Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váhavé pozdravy

07. 08. 2007
0
7
619
Autor
idontneed

totálne odcudzenie

Pozdravíte ich.

   So zmäteným pohľadom na vás pozrú, najprv váhajú, či odzdraviť, alebo vás ignorovať, potom väčšinou váhavo odzdravia, no to sa už pozerajú kamsi mimo, aby ostatní nevideli, že vás pozdravili.

   Niekedy aj neozdravia, tvária sa, akoby si neboli vedomí, že pozdrav bol adresovaný im, akoby bol pre niekoho iného. Vtedy je to už veľmi zle, aj oni pre vás prestávajú existovať.

   No ešte horšie a trápnejšie je, ak vás odzdravia spomínaným spôsobom. Viac si vtedy už navzájom nepoviete, ale keď sa vidíte najbližšie, obaja sa skúmavo prezeráte a váhate, či toho druhého pozdraviť. Kladiete si otázku, čo si myslí ten druhý. Myslí si, že sa chcete votrieť do jeho priazne? Myslí si, že ak ho pozdravíte, prejavíte mu tým svoje sympatie k nemu a potešíte ho? Alebo si nemyslí nič, neexistujete preňho?

   Väčšinou ho váhavo pozdravíte a snažíte sa, aby ste boli od neho čo najrýchlejšie čo najďalej.


7 názorů

idontneed
09. 08. 2007
Dát tip
dobrý deň, by sa hádam patrilo povedať :) inak áno, je to dobrá téma, lebo celý svet sa točí okolo zdravenia. v poviedke som to podal humornou cestou, tu som opísal zdravenie falošných priateľov, ktoré si tiež zaslúži, aby sa o ňom napísalo aspoň jedno dielko.

četl jsem už daleko jedno tvé (daleko lepší) pojednání o zdravení, zdá se, že si jím nějak fascinován,:-))

a čo by ťa zaujalo?

sidonia
07. 08. 2007
Dát tip
nic mi to nedalo ani me to nijak nezaujalo

salomesr
07. 08. 2007
Dát tip
:)

idontneed
07. 08. 2007
Dát tip
nazdar :) tiež som ani chvíľu neváhal

salomesr
07. 08. 2007
Dát tip
nevahavo ta zdravim - ahoj a pekny den :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru