Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

maskulinizmus

Výběr: Print
09. 08. 2007
13
49
2948

...svet je zly...nikto ma nema rad...a preto ja nemam nikoho rad...muzi nedajme sa...

som dravec
som šelma
som nádherný chlap
samec
so zatiahnutým bruchom
pozorujem ženské
a viem že ich nepotrebujem
ony potrebujú mňa

viem to
celkom iste

chcú aby som bol šťastný

49 názorů

Nejsi sám. Záleží na tom, jak to bereš. Buď ji chceš jenom do postele, nebo na celý život. Já beru první variantu. Hodně z nich se to asi líbit nebude. Tip za to maskulinum. Napiš něco o feminimu.

palino8
03. 11. 2007
Dát tip
pre radosť... hmm, ak splnilo účel, prečo nie...

Polop
21. 10. 2007
Dát tip
urcite si to napisem na zrkadlo..toto je to co si potrebujem uvedomit zakazdym ked sa niekam chystam.coby len do okna pozorovat tie co ma potrebuju :))))

Print
08. 10. 2007
Dát tip
Tohle je výsek!!!***

Alojzia_W
05. 09. 2007
Dát tip
...na chlapovi je najdolezitejsie sebavedomie:-)

moonspell
01. 09. 2007
Dát tip
..vazne..

moonspell
01. 09. 2007
Dát tip
neverim totiz,ze si to myslel smrtelne vasne..usmev

moonspell
01. 09. 2007
Dát tip
recesia..hehe

...to bolo slizke...usmev...

Vole
14. 08. 2007
Dát tip
co ja viem....take luzerske...sorry... babenky rules :D

misty
13. 08. 2007
Dát tip
nech len povstanu, to my rady ;-p

misty...ved prave ved prave...uz to nie je co to byvalo...preto tato vyzva do boja...je to len prvy krok....ale nakoniec muzi zasa povstanu...

misty...ved prave ved prave...uz to nie je co to byvalo...preto tato vyzva do boja...je to len prvy krok....ale nakoniec muzi zasa povstanu...

misty
10. 08. 2007
Dát tip
keby sa to tak samozrejme naucil kazdy chlap, tak by to uz urcite nejaky skusil.... vzdy prijimaju porazku tazsie :))) ...yo a varenie, pranie, zehlenie dnes chlapi riesia viac ako kedysi....

tanganika
10. 08. 2007
Dát tip
nie nie:)

Si nějak zamluvil ten hlboky filozoficko-sociologicko- psychologicky podtext... Bych ho docela ráda znala, třeba aspoň budu mít o čem psát seminární práci...

presne si to vystihol

...sakrys misty...co to trepes...preco by to nejaky chlap vobec robil?... ...to je zenska zalezitost tak ako varenie pranie zehlenie akvabely.... ...samozrejme ze by sa to naucil aj chlap...ale naco?...chlapi majme svoju hrdost...

misty
10. 08. 2007
Dát tip
myslim, ze zbytocne podcenujes tu stuhu...ak nejaky chlap trhne gymnastku v cviceni so stuhou, to az bude macher :))) mozes zacat trenovat ;o)

Renas
10. 08. 2007
Dát tip
este ze mas stancu ktora ti slubuje protiuder:))

Dáša
10. 08. 2007
Dát tip
hi hi hi, jsi dobrý ;)

...ano v cviceni...ne v skrteni...chytas za slovicko jak nejaka zenska...

Zuzulinka
10. 08. 2007
Dát tip
znám podobný případ:)

Yentl
09. 08. 2007
Dát tip
Jak hluboká pravda :o). *

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
ale predtým si hovoril, že "v gymnastike by mi to v cviceni so stuhou tiez nandala kdejaka zenska..." teda hovoril si o sebe. ty dávaj pozor!

..som napisal ta...davaj pozor...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
takého samca ako ty? žartuješ?

...ale mohla by ta uskrtit...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
ale stuhou by ťa k smrti asi neumlátila:)

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
ale stuhou by ťa k smrti asi neumlátila:)

...no v gymnastike by mi to v cviceni so stuhou tiez nanadala kdejaka zenska...ale to neznamena ze je to sport hodny muza...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
neviem ako sa vieš biť ty, ale vo volejbale by som ťa ako samca určite zotrel bez ohľadu na to, či je to ženský šport, alebo nie.mimochodom, ak poznáš našich reprezentantov, tak mladý Diviš zabil svojho spoluhráča na tréningu jediným smečom, takže to až taký ženský šport nie je.

...volejbal je pre zeny...pravi muzi sa biju v ultimatnych zapasoch...vzchop sa!!!!...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
nemám v povahe byť dominantný. a ani nechcem. nechcem si nič dokazovať.dominantný som azda len v určitých situáciách, ako napr. pri volejbale. tam ma rešpektujú aj takí samci ako ty. aj väčší. a o samicách ani nehovorím:)

...mozete....stci len chciet...nenechaj sa ovplyvnit tou feminoliberalnou propagandou...

hai_mal
09. 08. 2007
Dát tip
já určitě samec nejsem ale stejně se mi to líbí :)*

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
nemôžeme byť všetci taký dokonalí alfa samci ako ty.

...ved vravim...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
asi to bude tým...

..pac nejsi samec...

R.P.
09. 08. 2007
Dát tip
mne to až také úžasné neprišlo

levan
09. 08. 2007
Dát tip
co uz s tebou inak ucit sa na statnice je trapne, potom ked ich urobis, nebudes moct hovorit, ze si sa vobeeec neucil (a nebudes posobit ako prirodzene inteligentny, zamysli sa nad tym a napis poviedku :D:D:D:D ):)) ;-)

..poviedka pravdepodben tak skoro nebude...zere to prilis casu..teda pri preopisovani...a ja sa drtim na statnice...usmev...

levan
09. 08. 2007
Dát tip
skratena verzia: som samec viem to celkom iste :)))) tip urcite (a chcem uz aj nejaku poviedku mimochodom :)))) )

...nuz zasa na seba nebud tak prisny...kazdy sa obcas mylime...len niektori castejsie...

obluda
09. 08. 2007
Dát tip
nuz, budem uprimny, asi som dement

obluda...vies...ale ono su horsie veci ako vyzerat ako ty...ale chapem...je to skor nieco ako povzbudenie mladych poetov...ktori si neuvedomuju svoju cenu...zanedbavaju stare delenie roli...a tak...chapes...ono to ma velmi hlboky filozoficko-sociologicko- psychologicky podtext...nevim proc to vulgarizujes len na taky prvoplan...

obluda
09. 08. 2007
Dát tip
je fasa, ze vlastne nepotrebujes nikoho, kto by ta pochvalil a veselo to zvladas sam. Je to take trochu samolube dielo. Nepoviem, keby si vyzeral ako ja, to by bolo o inom, ale takto... ale tiez chcem aby si bol stastny, takze tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru