Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ÁNO - NIE

Výběr: Print
13. 08. 2007
11
18
374
Autor
salomesr

J. Ondrušovi

v očiach mal zatlčené

zreničky

 

namiesto bielka

žĺtok

z ktorého sa

vykľuli dve

tmy

a

nôž

čo mu

rozrezal tvár

tam

kde mal byť

úsmev

 

niektoré vlasy

sa nedajú

prehltnúť


18 názorů

maksym
27. 10. 2007
Dát tip
prehĺtanie vlasu u Ondruša je priam leitmotivické...

palino8
17. 10. 2007
Dát tip
oslovilo

Print
08. 10. 2007
Dát tip
Velmi pěkné a opravdové!*

salomesr
14. 08. 2007
Dát tip
on ma taku psychopoeziu - bol schizofrenik (vid Prehltanie vlasu - uryvok, Kamen - cela basen) Prehĺtanie vlasu (úryvok) ... z hľadiska halucinovaného J. Ondruša za oknom a jeho šepotu ku mne, lebo ma stvoril on, NIE, ÁNO, ukážte prstom, ktorý z nás je ten pravý, STO RÁZ NIE, STO RÁZ ÁNO, DOLU HLAVOU A S KRIKOM, ... Zobuď sa, Uver mi, Hovorím k prešmyčke Tvojich očí, Ktorou pohýbeš a vidíš, NIE, Ťah tvárou v šachovom zrkadle, NIE, Z bieleho na čierne a naspäť, NIE, ÁNO, NIE, NAOPAK, NIE, ÁNO, NAOPAK, Uver mi, Máš stále Bolenie vrások, Bolenie úsmevu a cítenie tváre, NIE, Máš prekladanie hlavy z dlane do dlane, Máš Pohľad na pohľad, NIE, Ubiehanie vrásky za ním, Donekonečna, Po celý deň, Opakuj to po mne, NIE, ÁNO, NIE, Uver mi, Dochyť ma, Si necelý, Kým ti nedopoviem, NIE, Opakuj to po mne, NIE, NECHCEM VEDIEŤ, NIE, VISIAC S HLAVOU A S DÁVENÍM ... Kameň Sám v karambole v našich tvárí, treskúci, sekera na bozku zavesená, označím ťa láskou, mysleným škrtom, zívnutím, odídem, zveziem sa na lomení rukami, lebo, hľa, víno je o tebe, žlč je o mne, hrebeň je o tebe, sekera je o mne, oheň je o tebe, popol je o mne, o tebe je každý večer s mesačnou levitáciou kúzla v našich hlavách, o mne je polnoc a či svitanie a návrat, keď skrútim hlavu pod pazuchu, zaspím a zavriem oči o tebe, o tebe je slávik, o mne je pes, ktorý to všetko šteká, šteká to o mne, šteká to naopak, keď na lomení rukami naberiem dych, úzkosť, výkrik, ponechám vzdialenosť úst medzi nami a takto zďaleka označím ťa láskou, mysleným škrtom, zívnutím až na kraj kameňa, ktorý je o mne, v ktorom je áno aj nie a možno oň tĺcť hlavou.

...necital...ale ked je o tom tak ani nescem..usmev...

salomesr
14. 08. 2007
Dát tip
hehe, ty tarzan... a cital si ondrusa? bo ta basen je cela o odkazoch nanho (prehltanie vlasu, dve tmy, noz atd...)

..stary lekar maldemu po operacii pruhu jednej zeny...pocujte ale chcem vas upozornit ze to co ste zasili nie je rana... ...aby som sa vajadril... ...tak mne nesmakuje...ten obraz zatlacenych oci....som uz videl x krat... ..a vlasy ako symbol niecoho neprijemneho....aj ked nie priamo z vylevky...to tez... ...nu...ale ja byt len literarny tarzan....usmev...

Renas
13. 08. 2007
Dát tip
mohol by ... penazi ma dost:))

salomesr
13. 08. 2007
Dát tip
zlyvkus, som ta davno nezhliadla na tejto stranke, vitaj :)

salomesr
13. 08. 2007
Dát tip
renas, aj mna pozval myslis, ze to aj zaplati? :)

zlyvkus
13. 08. 2007
Dát tip
stred je super, ten s tym usmevom/nozom...

Marys
13. 08. 2007
Dát tip
taky automaticky textik.... jedine, pri com som sa zasekol bolo bielka žĺtok ....sa mi to nepodarilo rozlustit na prvy raz (az na druhy).... ale take fajn morbidne to je :)

guy
13. 08. 2007
Dát tip
ÁNO .. pamatuju si ji .. *

Renas
13. 08. 2007
Dát tip
ahoj:) aj teba pozval hromovladca assurballit:) na pivo?

fajo
13. 08. 2007
Dát tip
ÁNO *!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru