Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umějí myši milovat?

15. 08. 2007
0
12
1095
Autor
Mannaz

Řekni mi, řekni proč je mi tak, jak mi je, tak jako tobě ..

Ze strachu z návratnosti vlastní viny

Bez osleplých bílých myší chtění

Navzdory úzkostem z opuštění

Jsme byli jediné jezero i jeho víry

 

Bez sebeslabších zdání iluze

V samotné dřeni noci

Prokletým svatým poslané

Čisté a nehybné, křísící pocit

 

že láska – ač ne tady

JE


12 názorů

Petrusha
15. 08. 2007
Dát tip
ešte by bolo fajn vedieť za čím ale budiž no ... :)) tu sa to bežne stáva

hmmmmm

Natasha_
15. 08. 2007
Dát tip
Je to poměrně hodně šroubované a ta vázanost (souzvuky) je spíš přibližná než skutečná. A třeba u verše "Jsme byli jediné jezero i jeho víry" - tápu. Jeho víry? Nerozumím, k čemu se to vztahuje...?

Mannaz
15. 08. 2007
Dát tip
dos --- nicméně vázané jsou .. otázka jak je, myslím, v tomto ohledu podružná .. a smysl to má - ruku do ohně bych za to dala .. když už tak špatně sdělený smysl - to bych vzala:) Lyr -- .. což nepřekvapuje .. leč milé:) Pet --- Asi že fakt jo .. tedy špatně sdělené, myslím .. ne, že bys byla nechápavá .. no .. ale smysl to má. Za tím si stojím:)

Petrusha
15. 08. 2007
Dát tip
neviem, či som dnes nejaká celá nechápavá ale nechápem ...

Mannaz
15. 08. 2007
Dát tip
Nebyla. Kdyby ano, byla by tam i teď. A nemohu se zbavit pocitu, že v téhle tvojí reakci je znát stopu obvinění .. :)

Mannaz
15. 08. 2007
Dát tip
.. a nechceš být tak moc hodný a poučit mě o těch gramatických nepřesnostech?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru