Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvakrát tá istá rieka

17. 08. 2007
16
32
3586
Autor
bajron

ak to bude na mne
nechám vodu riekam
a kamene ľuďom

tvoje pery
vystrihnem a nalepím
do každého kúta

k fotke mojej matky

náš vzťah zakonzervujem
a spotrebu prepíšem
na viac
ako tri mesiace

ha

no na mne to nezáleží
tak počkaj

hodím si        kameňom

pre šťastie

 

 
 

 

/žblnk/

32 názorů

bajron
07. 01. 2008
Dát tip
opat vdaka! ona uz je trochu upravena...len tu ju mam v povodnej verzii...

obluda
07. 01. 2008
Dát tip
tu mi stacilo po to HA *

bajron
30. 12. 2007
Dát tip
akoby ine boli tuctovky:))) vdaka!aj za cas straveny citanim mojej tvorby...

velares
29. 12. 2007
Dát tip
perla v Tvé tvorbě,žádná tuctovka,hodnotím nápad

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
no jo to mi pisali viaceri...ono to tam uz normalne neni len tu som to nechal neupravene:) vdaka!

to žblnk troška pokazilo atmošku;) ale inak** a uprchlík ako vyšitý;)

palino8
01. 11. 2007
Dát tip
čľap

bajron
23. 10. 2007
Dát tip
no to ha...vlastne ohlad ha uz bola diskusia...myslim ze nikto nepochopil ten moj zamer...vlastne ten moj zamer si trochu nacrtol ty-ao malo to byt negovanie ale take trpke-nieco ako ked sa niekto smeje cez plac..to bol moj zamer len nevyslo:)) dakujem za kritiku aj za navstevu!:)

teky
23. 10. 2007
Dát tip
zaciatok sa mi paci... vzbudil zaujem... ale druha strofa naznacila, kam sa bude bsen uberat... skoda toho konzervovania a strihania... dost zname a caste obrazy... nic vynimocne... to ´ha´ je tam pre mna dost rusive... vobec to neviem zaradit do kontextu basne... nesedi mi to tam... akoby si to, co si predtym pisal nemyslel vazne... a koniec sa mi znova zapacil... lahko predstavitelne a prijemne...

bajron
17. 09. 2007
Dát tip
vdaka!aj za navstevu!:)

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
aj mne sa paci:)

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
jj nespravim...nemam rad take veci...vlastne preto to tu ostalo aj so zblnk aj ha:)

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
heh vdaka!no asi by som to mal vymazat odtial no:))

bajron
08. 09. 2007
Dát tip
vdaka niniw:) no to zblnk a ha asi vadilo aj inym ako pozeram... poucenie do buducna:)

niniw
08. 09. 2007
Dát tip
žblnk a ha mi mierne rozvírilo pekne plynúce obrazy

jt
20. 08. 2007
Dát tip
ok - je to Tvoje věc .. respekt

bajron
17. 08. 2007
Dát tip
roman_l-to zblnk je tam len take dekoraivne...preto zatvorky:) zaki:tiez ma to napadlo ale ten zaver som tam nejak musel vtesnat... fergi.black:ten obraz sa mne tiez paci...chcel by som vediet ake to je viac ako 3 mesiace:) jt a joyce11:skoda keby som to vynechal mam viac tipov:)))ale ako som pisal zaki skratka ten zaver som tam velmi chcel mat a najme to ha tam ma pre mna dost velky vyznam... salomesr::) martinez:hore som vysvetlil...to zblnk tam je len tak aby bolo jasne ze to hadzem do vody..vlastne ono to je jasne tak neviem preco som to tam dal.... ...stanca...:jasne ze viem ved preto ten nazov...preto hadzem kamenom aby to nebolo 2x do tej istej rieky(aleb ox krat??)....:)))ale som ozaj rad ze po dlhej dobe sa ti neico odomna paci... all:vsetkym dakujem za navstevu aj za vyjadrenia pridte zas bude aj obcerstvenie:)))

Kosatka
17. 08. 2007
Dát tip
Pěkný:)

*

martinez
17. 08. 2007
Dát tip
aspoň ha a žblnk bych zrušila... jinak se mi to líbí celý :o)

salomesr
17. 08. 2007
Dát tip
tiez by som sa priklonila k tym prvym, ale ty si autor*

jt
17. 08. 2007
Dát tip
až po ha se mi líbí dost. zbytek moc vůbec ..

zaki
17. 08. 2007
Dát tip
podla mna by sa to mohlo koncit ked to zavesis k tej fotke... dovtedy je to dost prijemne

dazdozienka
17. 08. 2007
Dát tip
tak to mas tip..prva sloha ze wau, druha tiez hezky obraz, potom sa kus roztriestilo al eja tak zostava;]

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru