Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kroužek

17. 08. 2007
0
4
471
Autor
Cinderella.q
Dnes v noci nechala jsem si zdát přenádherný sen: Slunce již dávno přivítalo na obzoru nový den. Po noci plné touhy, vášně a něžného milování, jež skončilo téměř až za svítání, spím šťastně v bezpečí tvého objetí a na tváři mi zvolna zasychají vlhké slzy dojetí. Vždyť teprve před malou chvilkou vstoupili jsme do nebe, kde padal jsi do mně stejně jak já do tebe. Probouzíš mě tím nejsladším polibkem, co mé rty kapkou lásky smočí a první pohled můj utápí se v hloubi tvých krásně lesklých očí. Pevně tiskneš si mě k sobě a já dobře vím, že více city k tobě již skrývat nemusím. Zlehka a s láskou konečky prstů hladím tvoji skráň a do ticha řeknu: "Miláčku, teď navěky me chraň!" Opatrně odhrnu tvých, do čela spadlých, vlasů proužek, přičemž na prsteníčku zablýskne se mi třpytivý kroužek. Ten stejný kroužek zdobí nyní už i ruku tvou. Jejich krása však naplno vynikne, až když se naše prsty propletou. V ten okamžik dotýkám se tvé ruky celou svou dlaní. Teď navždy jsi můj muž a já jsem jen tvou paní!

4 názory

domin.go
23. 08. 2007
Dát tip
...řek bych že dokonale stačí poslendí věta:)))))))

domin.go
23. 08. 2007
Dát tip
:D:D:D:D:D:D:D

domin.go
23. 08. 2007
Dát tip
?

je to ubohý a sou v tom chyby...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru