Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tobě číst

17. 08. 2007
1
0
506
Autor
Cinderella.q
V tobě číst Při pohledu do tvých očí v tobě,jak v knize nejkrásnější,toužím číst.Přeji si dotýkat se tohoto unikátu co možná nejčastěji a prostřednictvím vazby z té nejjemnější kůže čerpat jakousi mystickou energii,vybízející čtenáře neodložit tak precizní dílo do propadliště času. Možná až s přehnanou dychtivostí prahnu znovu a znovu upírat svůj zrak k nejcennějším stránkám,ukrývajících se v onom skvostu,a nechat si tak postupně odkrývat všechna ,mně dosud závojem nevědomosti zahalená tajemství. S patřičnou pietou zvolna obracím list po listu a jen pouhý pohled na překrásný,vznešený rukopis mě zaplavuje pocitem naprostého uspokojení duše. Toužím stále častěji nahlížet na decentně proudem času poznamenané stránky a zanechat zde nespočet otisků vlastních prstů,neboť čím vícekrát spočine má ruka na jednotlivých listech,tím lépe a dokonaleji budu celý tento jedinečný svazek znát. Do své paměti chci navěky věků vrýt každičké slůvko,které vtisklo běloskvoucímu papíru punc nejvyšší ryzosti,a až do samého konce svých dnů tak v sobě nést ten nejvznešenější odkaz vůbec. Toužím tolikrát procházet tajuplným labyrintem významu oněch slov,aby postupem času vynořily se na světlo světa hlubší a hlubší souvislosti,utvářející takovéto nedocenitelné dílo,a já tak našla doposud důmyslně ukrytou cestu k jeho samotné podstatě-duši a srdci.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru