Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naše láska

18. 08. 2007
0
1
579

=o(

Do černého se dneska obleču, budu myslet jenom na něho.. že bych dala můj život za jeho, moje srdce říká:" K jeho srdíčku uteču " ! však já nevímám..jenom vím že ho miluju a jedinou věc kterou lituju že jsem neodešla snim...nebyla jsem u toho když umíral.. jenom mi říkali " Strašně tě miloval"! na nic se nezmůžu jenom vzpomínám..."Děkuju" Když do kostela kráčím se sklopenou hlavou jako kdyby mi nohy stěžkli váhou nemůžu dýchat... bez tebe žít ale mám bez tebe smutnej život ukončit?! ty by sis to nepřál.. to co cítím ve vnitř..ve vnitř v srdci velký žal "Tak sakra jak žít bez tebe dál !?" Rakev se spouští do studené hlíny už jenom cítím..Ty..já a naše nesplněné sliby naše šílené přestavy o svadbě na jezeře kdo by si pomyslel že někdo řekne " Ten pán zemře" naše prožitky..chvění po těle..usměvy na tvářích to všechno pro mě stracené "Nezapomenu"! že si byl při mě v každém směru že si pomáhal a vysvobodil ze samoty "Nezapomonu"! na ty šílené představy ...na Nás.. Slibuju že naše láska nikdy neskonči že moje srdce zůstane u tebe.. že naše vzpomínky nerozfouká vítr.. i to že každou noc i den..vlastně celej můj život budu myslet stále a jenom na tebe.. pro mě to neni trest..! jenom říkám:" S tebou lásko se nikdy nerozloučím"!

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru