Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den Elvise Presleyho, aneb jak zkonstruovat dadaistickou vábničku PVD77

21. 08. 2007
0
0
625

Opice smrdí! Až na tu vážně míněnou poéziji xD

DEN ELVISE PRESLEYHO, ANEB JAK ZKONSTRUOVAT DADAISTICKOU VÁBNIČKU PVDM77
(16.8.)

Vyhlásili den Elvise Presleyho!
Smáčí svou ruku v šátku občastných dešťů...
Vesele utraťte kulhavé kanálky
s maskovacím peřím obitých holubic -
chcete-li dosáhnout dada, máte k tomu jedinečnou příležitost...
Nasypte peří spolu s buřtovým kráterem do ohně který vykřešete trojitým zvoláním lomikare... na kordon kolemjdoucích kosatek...
Potom si obarvěte vlasy nocí rozpuštěnou zavřením záchodu pater - - -
! Zacházejte s ní v mezích zachování !
Pečené holubice s brusinkovou pantoflí kasiopei potřete vaším vylepšeným výtvorem!
Pokud vám narostou kotlety na skříni obraťte se opět na ministerstvo magyckého mystidadaismu kde vám praví dadaisté ukáží cestu k Elvisovu_duchovi - - - polnímu dadamaršálovi a prvnímu důstojníku dadarchy Dada Marii která jako první vyhodí kotvu mezi Memphisem a Curychem!
Bude to pravděpodobně v únoru...
Pokud se kolem vás objeví memphiští stopaři je načase vytáhnout organickou květinu z ptačícho cvrliky...
Přeražením struny dosáhneme úplné asonance párátek klobouků
Zatímco mekky kloboučnictví kloužou puklou kuklou ku klavíru kloubů loupežnictví!
Důležitost memphiské fotografie je nezpochybnitelná!
Poté se můžeme v levnějším kupé měsíce proplout s Elvisem!
Dlouhý černý vlak jest zde namístě!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru