Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Město 4444

22. 08. 2007
3
9
570
Proplouvám městem
a cítím se,
jako bych zaspal dobu

Dvě malé holčičky
si na rohu nevěstince
ve vášnivém objetí
mění polibky


Kam až mám zajít
pro rozumná slova?

Kde mě nenazvou
starým trosečníkem?


Možná bych mohl skočit
do noci
a
uvařit si čaj s příměsí otrávené krve
jedné z těch dvou

...stejně by žila zbytečně

9 názorů

Kdyby se aspoň líbaly za peníze, jako propagačka toho bordelu. Pak by i ta "vášnivost" byla pochopitelná.

To sou takový ty kategorický závěry názory a přesvědčení, který obyčejně báseň spíše kazí. Nebo že bys zaspal dobu? :))

Coupe
22. 08. 2007
Dát tip
nevím. asi to o něčem je, ale já to tam nenalézám snad o hořkosti? nevím, opravdu tomu nerozumím

Oldjerry: zcela chapu tvou kritiku i nahled na basen...je to logicky pohled, velmi logicky...ale musim rict, ze tahle cast tve kritiky: ''dvě malé holky se mohou líbat bez jakýchkoli představ o tom, co báseň kritizuje'' presne vystihuje to co jsem chtel rict...vzdyt to kam napriklad speje dnesni spolecnost, spousta, rekl bych dokonce vetsina, lidi take vubec netusi...dale si zije svuj konzumni zivot a pritom nechape, kam se timto zpusobem byti vyvyji...

Oldjerry
22. 08. 2007
Dát tip
I když vím, co mi to mělo dát, ale zdá se mi to až moc přitažené - dvě malé holky se mohou líbat bez jakýchkoli představ o tom, co báseň kritizuje. Příslovce »vášnivě« je diskutabilní, je to jen způsob chápání, chtění něco takto vidět. Jinak dobrý, ale přepísknutý. Chtělo by to promítnout na jiné pozadí....

Nějak to letělo mimo mě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru