Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za zády..

22. 08. 2007
1
11
916
Autor
Liandr
Je mnoho světů
zanechaných
za mými zády

zažehnutých
a poté opět zhaslých

dočasná vězení
dočasné azyly
občasné ráje

Ano
to vše
a ještě mnohem víc

při každé cestě
v každém dni
za svými zády
nechávám je

11 názorů

A n n e x
22. 08. 2007
Dát tip
myslím, že podobná díla tady zapadnou což je podle mě škoda*

tristes
22. 08. 2007
Dát tip
Chazzy - přesně tak, líp to říct nešlo :o) k textu - proti tématu nic nemám, ale zpracování bohužel nezaujme

Liandr
22. 08. 2007
Dát tip
Báseň - Slova jsou jejím tělem, jen vizáží pro slepce. Myšlenka, je jejím rozumem, pro ten se nečtou básně, ale třeba úvahy, ale pocit, který ji psal a zachytil do ní prchavý okamžik, ten je její duší. Duši nelze vidět tak snadno, a tak mi je třeba jedno, že to většina lidí jen prolítne. Je to pro toho jednoho, nebo dva, možná tři, kteří na ní jen náhodou narazí a ona To zašeptá do jejich srdcí ;o) Nicméně jsem moc rád za kritiku, opravdu.

Chazzy
22. 08. 2007
Dát tip
Bohužel málokdo prožil všechno, o čem se na písmáku (a kdeoli jinde) píše. Slova mohou fungovat jako ventil zážitků, ale musí být vybírána a sestavena tak, aby zasáhla i čtenáře naprosto nezůčastněného a připoměla mu něco z jeho života. Je mi naprosto jasné, že pro tebe mají ta slovní spojení hluboký význam, ostatní to však většinou jen lhostejně prolítnou. Není umění něco zajímavého prožít, ale zajímavě to podat.

Liandr
22. 08. 2007
Dát tip
Myslíš písmáka? :o) Jde o pocit za slovy, ne o zahlcenost těch nejbarvitějších výrazů. Musí se to prožít, ne přečíst. Jedině tak to začne dýchat.

Liandr
22. 08. 2007
Dát tip
Myslíš písmáka? :o) Jde o pocit za slovy, ne o zahlcenost těch nejbarvitějších výrazů. Musí se to prožít, ne přečíst. Jedině tak to začne dýchat.

Chazzy
22. 08. 2007
Dát tip
Tolik slov a tak málo říkají.

tak si ji změň :)

Liandr
22. 08. 2007
Dát tip
Špatně jsem zvolil kategorii..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru