Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pauza

23. 08. 2007
1
7
827
Autor
Liandr

Tak tedy zkusíme lepší háv..

Obraz temnot se rozrůstá,
když kladeš mi smutek na ústa,
která v tichu bolest promlčí,
než novou si slovy poručí.

V bezpečí tvého úsměvu,
troskotám, topím se pro něhu.
Dlaně touží ti tančit po těle
a polibky, na kůži sletělé,
poněkud nesměle říkat tvé jméno.

V srdci zní utajeno.

7 názorů

blbjenka
24. 08. 2007
Dát tip
troskotám v pořádku, ale sletělé - takové slovo neexistuje a ani jako neologismus mi to nepřipadá zajímavé a promlčí-poručí, úsměvu-pro něhu se nerýmuje, dala bych přednost tedy něčemu co se nerýmuje zcela záměrně, než tomu, co působí dojmem že se rýmovat mělo ale nepovedlo se mzslím si a nemíním to tajit, že jako "báseň" to nestojí za mnoho, ale na druhou stranu, kdyby mi takovou někdo věnoval, udělal by mi radost. velkou :)

martinez
23. 08. 2007
Dát tip
slovo troskotám mě okouzlilo :o)

Liandr
23. 08. 2007
Dát tip
Belatris.. možná ty básně totiž opravdu čteš pro radost a pro hezký pocit :o) děkuju A jinak.. něco musí být OUT, protože kdyby všechno bylo IN, tak až se zas jednou doba otočí a změní se hodnoty a lidské nazírání na věci, nebylo by nic, k čemu by se mohli lidé obracet, jelikož IN a OUT si prohodí role. Až čas ukáže, co mělo déletrvající hodnotu a co bylo jen jepicí přežívající současnost.

Natasha_
23. 08. 2007
Dát tip
promlčí-poručí? úsměvu-pro něhu? po těle-sletělé? To opravdu nejde...

Já Ti nevim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru