Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlnky

12. 10. 1999
0
0
1045
Autor
Alah

Nesmělá vlnka za vlnou, pomalu putují černou hladinou, pohupují ptačím pírkem, jež se marně snaží dosáhnout břehu, ač popoháněno je vánkem, cíl má v nedohlednu. Připadám si jak to pírko, co bezcílně pluje hladinou, i kdyby se znovu vzneslo, nedostane se na jinou. Každý si žijeme na své hladině, vzdáleni od vytouženého břehu, jen vlnky nám pestří život nevinně, nedopluji, skončím pod peřinou sněhu.....
Norek
21. 05. 2002
Dát tip
tutzuuttuuuuuuuuuuuuuuu

Ramona
23. 12. 1999
Dát tip
Pírko promočené, vždyť ti to slzičky co pláčeš způsobily. Zkus být zas tím ptákem, co dotknul se hladiny.. Moc líbí!
~ ~ ~

freudik
05. 11. 1999
Dát tip
chtěl bych se jmenovat Jan,být přítel dívek a dam

Anonym
20. 10. 1999
Dát tip
i cesta peříčka mů svůj Osobní příběh...

Anonym
20. 10. 1999
Dát tip
i cesta peříčka mů svůj Osobní příběh...

Bibša
17. 10. 1999
Dát tip
Jezuskote, to je ale pěkné, mi to to tak strašně líbí, taky chci skončit pod peřinou sněhu ... a ty nevinné zpestřující vlnky ... jůva jůva jůva

Merle
13. 10. 1999
Dát tip
Nejsme jen pírko, jsme plavci uprostřed oceánu. Možná nedoplavem, ale hlavní je to zkoušet. Když cíl je nedosažitelný, nechť cílem je cesta sama.

FOBOS
13. 10. 1999
Dát tip
Proč se sápat na břeh,když voda tak krásně houpá a pohlcuje...?

FOBOS
13. 10. 1999
Dát tip
Proč se sápat na břeh,když voda tak krásně houpá a pohlcuje...?

Krytyk
12. 10. 1999
Dát tip
No, není to vůbec technokratické, vlastně je to důsledně technokratické, pěkný nápad uměřené zpracování. Vítám tě mezi námi.. :-)

Jean
12. 10. 1999
Dát tip
Vytuž si svůj vlnitý břeh... a piš dál.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru