Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Narva

25. 05. 2001
4
0
984
Autor
Kasumi

Tohle je povídka…možná částečně inspirovaná Divokým honem…má své pokračovaní…myslím, že by byla krásná zveršovaná, ale já to neumím..tímto bych chtěla poprosit někoho, aby to zkusil…myslím si, že je to dobré téma…a vyznělo by mnohem lépe… Pro upřesnění : Narva…rasa nekromantů, Kerv je jeden z nejmocnějších pátého kruhu (to se vysvětlí později); ten, kdo je honěn je příslušník hominidní čeledě…pravděpodobně příslušník kmene tvořící magické zbraně pomocí run…jeho znakem je Madinah (mj. název arabských fontů)..Děkuji.

 

 

Běžel jsem polem, klasy se třpytily ve slunci a lehce se ohýbaly pod vánkem…

Cestička štěrková, zarostlá trávou, na kopci kaplička, k uctění Marie..

Přede mnou les, láká mě, láká, plný krásných míst, louk plných zlata..

Nalevo říčka, jenž stříbřitě leskne se, odlesky rybích šupinek..

Modré to nebe, bez mráčku, lehká bríza, co ovívá tvář v běhu nastavenou…

 

Tu změna nastává, v ten moment, kdy ozve se štěkot, psů i nestvůr rozdílných…

Na nebi změť temných to tahů mraků, slunce skomírá, stává se kamenem…

Země duní, stébla sténají pod tíhou Narv, poslední vzdechy v posledním zpěvu..

Dunění ze všech stran, už blíž a blíž, nohy se motají, vítr už sílí…

Halasné rohy troubí do světa: „Narva se blíží! Není pomoci!“…

 

Zjevení první, temný to jezdec, přes tělo omotán plášť, však není sám

Po boku běží, čtyřnohec stříbřitý, zuby jak antracit, pevné jak diamant, pod kůží svaly..

Žíhaná srst, temná to hlava, oči jsou modré, bez bělma, stejné, jako má jeho pán…

Slaměné vlasy, bledá pleť, sinavé rty, já hrůzou plakal, byl to Kerv Narv ka Merx

Na krku náhrdelník, stříbrný řetízek s malými kovovými hlavičkami…

 

Zjevení druhé, srst žíhaná, jen změna v očích je, je jedovatě zelená..

Zjevení třetí, čtvrté až desáté, Narva už jede, Narva nenechá mě utéct…

Koně jsou černí jak noc, kovová kopyta, bílé ohony, z nozder valí se sírový dech

Narva tahá z pochvy meč, krásně to tepaný nástroj, však značka je známá, je moje…

Madinah zazáří, záblesk šíří se po celé čepeli, kůň dýchá mi za krk, už cítím ten švih..

 

Země zaduní, trouby halasí, každý už ví, že Narva se vrací do ležení…

První je jezdec s modrýma očima, se žíhaným Krulem, s kovovými hlavičkami..

Jezdci se nedívají nikam, Kerv pohledem zabloudí ke kopci, k temnému Loth-Lorak

V modrých očích se zaleskne stín, stín spokojenosti, za Kervem táhne se karavana těl…

Kerv v hlavním sále sundává náhrdelník, přibyla další, značená Madinah…

 

 


Reistlin
03. 02. 2002
Dát tip
Dobrý!!


Deltex
28. 05. 2001
Dát tip
*!

Kasumi
26. 05. 2001
Dát tip
Petula:asi jo :))


Petula
25. 05. 2001
Dát tip
A sakra! Tak fantasy? Jen tak do nás (-_-) A skutečně "čtyrnohec", není to hec? Což takhle "čtyřnožec"? Je všední, však hezký přec... ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru