Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

gimliho rodina

24. 08. 2007
0
5
3546

další starší LOTRovina

Gimliho prateta
měla ňadra zrovinka
jako trpaslík
Zato gimliho sestru
nikdo by si nespletl
Vždyť byla hezčí než - li Gimli
Měla dvakrát delší vous

5 názorů

martinez
24. 08. 2007
Dát tip
neviděla - ale doporučení se budu snažit udržet v hlavě a snad někdy mrknu... a jdu jíst!!! :o)

oukhej, Tolkien je pán světa...absolutně nechápu, jak mohl jeden člověk vytvořit tak komplikovaný, tak celistvý, tak nádherný, a přitom všem lidem tak srozumitelný svět...dokonce i s několika plnohodnotnými jazyky, kterým vévodí elfština...no, je to bouchač a myslím, že už nikdá na něj nikdo mít nebude...zvláš´t v období Ordinací v růžových zahradách.....viděla jsi Absurdistán? doporučuji! naprosto reálný obraz lidstva za několik málo set let, možná i dřív...parádní úchylka!;)

martinez
24. 08. 2007
Dát tip
já ne! já jen umím gůglit a vkládat odkazy :o) a psala sem že pána prstenů aj další tolkienovy knihy mám ráda, tož přece vím... :o)

:D:D:D, tak to je bomba, ale ty vousy chybí:D:D:D, víš, že ony trpaslice opravdu měly často vousy?! Na ten popud jsem tuhle blbůstku taky napsal:) TO JSI KRESLILA TY?

martinez
24. 08. 2007
Dát tip
:o) tu je ale zrovna čerstvě oholená...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru