Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozlítaný kámen

27. 08. 2007
2
11
3910
Autor
Milly

14.8.2007 Honzovi (s díkem), mně a světu (i když ten mi sebe asi nevysvětlí...)

"Můžeš se objímat?"
"Jo.. Když je kluk sám..."

A já
Co já teď  tady
Tolik polibků
Tolik chlapů
Všichni jsou pryč
A žádný napořád
Se mnou
A vadí to?
Vadí to??
Stejně bych to asi
Nevydržela

Tak co s tím?
Na co se chytaj,
Když uvnitř mě
Je
(v kontrastu s vnější uvolněností)
Čím dál tím větší
Prázdno
?

11 názorů

Milly
09. 09. 2007
Dát tip
Ale jakože to bylo právě vyjímečný... hodně hodně.... :-) Jojo..

jt
09. 09. 2007
Dát tip
ok .. každej podle svýho gusta & možností .. :-)

Milly
09. 09. 2007
Dát tip
Ehm, co? :-) Hele, musíš se vyjadřovat konkrétnějc.... :-)) A já taky.... přece... těma líbanejma myslim líbaný- a ne pusinkovaný.... .-) Takový zvláštní období chvilku... a zas nic..

jt
09. 09. 2007
Dát tip
aha - já to dělim na polibky a na pusy, proto mě to asi trošku zaskočilo .. :-)

Milly
09. 09. 2007
Dát tip
Seš milej.... :-) Momentálně asi mileveselej....

Milly
09. 09. 2007
Dát tip
Jee, Honzo, nějak nechápu moc, jak to myslíš... :-) Jo, polibky s nějakejma chlapama.... muj zatim životní rekord za tejden v počtu líbanejch chlapů.... :-))

jt
08. 09. 2007
Dát tip
trochu to vypadá, jako že nějaký polibky. nějaký polibky ? ( tázavej úsměv ) nevadí dík za věnování - je to milesmutný dílko ..

Milly
05. 09. 2007
Dát tip
Ehm..., to avi :-)) (inspirovaná Vyšehradem a tím potom....). A neprosím o kritiku, jen tak o přečtení......

Milly
05. 09. 2007
Dát tip
Jo, a avi. :-) Dík, lidi....., no, já rozsekávám skoro pokaždý- takhkle mě to napadlo..... Díky, díky, je, ale ne všechno......., ale je, ty jo......- hele, je líp znát někoho dýl zas- i když je tam pak "jen" přátelství- to může bejt jedinečný........ vášeň asi ne.

Ahoj,docela se mi to líbí,trochu méně ty velká pímena a s tím spojená rozsekanost(působí to dojmem,že každej řádek je osamocenej. Takovou tu niternost,i to,že se tě to dotýká,tak cítím. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru