Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ucpaný kanálek

31. 08. 2007
8
11
2365
Někdy je nutné šlápnout na duhu zteřelou pryží vymazat ji z nebe zbavit se zbytku dětských neduhů co brání milovat nám sebe když nevzali jsme vše co jsme si směli a pokrytecky sobě tvrdíme že z vyšších principů jsme osiřeli kde jedna radost radost jinou potká nechť jedna druhou násobí zbyde-li stín jen - oplakaná fotka ztrácí se všechny lásky zásoby a ve zbytečných malicherných ztečích málokdo z nás si ještě vzpomene na cosi krásné - nutno-li - co léčí ta voda čistá v srdci pramene ...

11 názorů

vďaka, pali ...

palino8
04. 10. 2007
Dát tip
na Teba taká netypická... ale veľmi dobrá

Naplánuj si to na první pátek v říjnu, budu mít v POE-THÉ Jarmilu Maršalovou, a když to dobře dopadne, také báječnou kytaristku.

Markel
03. 09. 2007
Dát tip
no, chystám se, chystám, ale až někdy v říjnu, v září se chystám na turistiku korsickou, ještě jsem se ani nezačala těšit, měj se pěkně, píšeš krásně, mně blízce :-))

Už jsem v Praze natrvalo - kdy si uděláš výlet, kamarádko? :)))

Markel
03. 09. 2007
Dát tip
Krááááááááááááásnáááááááááááá -. T

guy
03. 09. 2007
Dát tip
s tím násobením radosti se mi vybavila finská vodka ostatně - ta taky léčí :-)

To je něco na mě!********

avox
31. 08. 2007
Dát tip
*/

malykuba01
31. 08. 2007
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru