Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píšlenka

31. 08. 2007
13
15
1790
Už druhý večer smráká se stesk pozvolna se vkrádá do čtyř zdí naučil jsi mě na svou vůni na melodii něžných vět že teď už skoro nedá se na tebe - lásko - nemyslet co bude zítra kdo z nás ví ... a přesto není ani trochu nutné si klást ty hloupé otázky bylo by smutné bez lásky dny prázdné očekávat je vyhlížet jim mávat jsem tebe plná ať jsi kde jsi máš pro mě všechno ve vteřině v doteku dlaně ústech do měsíčku pryč! odleť ustaraný sýčku! nedá se vůbec opsat slovy co z tebe cítím a ty? - kdo ví snad stejně dobře jako já se vyznáš v tiché dohodě že sliby - po vodě co plují se na nás za mák nevztahují ti kdo se bojí n e m i l u j í ...

15 názorů

palino8
04. 10. 2007
Dát tip
výborka

Markel
05. 09. 2007
Dát tip
krásná - T

Ó
05. 09. 2007
Dát tip
...pěkné...*

Co ten malý Kuba má, porád!!!?? T******

novotvar - mám na to právo?

malykuba01
02. 09. 2007
Dát tip
*..jen detail: ploucí? plující nebo plovoucí znám, ale ploucí ne, to je novotvar, záměr nebo překlep?

BAD: Samozřejmě, že ano, moc se těším!

Překrásné***

kde tys byla, zlatíčko? moc ráda tě vidím! :)))

ako ktoré, však?

Háber
31. 08. 2007
Dát tip
hlúpe otázky sú potrebné*

:Lulu
31. 08. 2007
Dát tip
velmi pekne....

Abi
31. 08. 2007
Dát tip
Ten konec se mi líbí a je to fakt:-) Tip a dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru