Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příměří ...

04. 09. 2007
11
14
1594
Válčí-li spolu muž a žena je to jen hraní na vojáčky - on uražený ona plačky svou myslí padá na kolena navenek jako šíp však stojí a miluje-li moc se bojí že bude láska poražená je souboj horší katastrofy když utkají se spolu Múzy - zabíjet svedou básní strofy kde poezie polem hrůzy stane se jen tak zčistajasna slova - byť krásná - na kusy trhají srdce nemusí nechce-li nikdo zvednout hlas a přesto smrti na pospas je jeden z nich vždy vystavený Kdo? ... znáte dobře srdce ženy?

14 názorů


kolik má člověk srdcí...:o) jakto, že jsem tohle ještě nečetl ? ...

je to fascinujúce!!!! :)))) - vďaka!!!

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
zaujímavé je, že ak si hore v hlavičke nevšimnem, že už som jej dal tip, tak pri čítaní aj tak hneď odhalím, že som ju už videl... a to je pri tom množstve básní čo čítam (a od Teba ich teda nie je málo) priam fascinujúce ;)

pali: díky za všechny * :))) vždycky mě potěší Tvoje návštěva :)))

palino8
02. 10. 2007
Dát tip
nie - to je odpoveď na posledný verš áno - to je odpoveď na otázku, či sa mi páči

oleandr
14. 09. 2007
Dát tip
líbí

Markel
05. 09. 2007
Dát tip
Moc - T

Nádhera*Však ty víš!!!********* +T

Idefix
04. 09. 2007
Dát tip
Krásné, něco mi to připomíná :-)

Tomu říkám otázky ... dík!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru