Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prechodník

12. 09. 2007
3
13
1895
Autor
eno
železničná stanica
k večeru zíva
rôznymi farbami
ako muezín
volá svoje deti
k odpočinku
poskladajú sa
obrazy z knižky
fotografie

13 názorů

bajron
27. 11. 2007
Dát tip
no nemusel by:) mna napadli najprv nejaki spiaci bezdomovci len ako som pisal posledne dva verse mi tam nesedeli...

eno
27. 11. 2007
Dát tip
bajron> aautor by podla mna nemal davat vyklad svojej veci lebo citatel potom straca svoj priestor. ale__ tak boli to ludia spiaci na lavickach,100rocny dedo s dlhou sedivou bradou a v ociach nieco ako fotografie ~

palino8
27. 11. 2007
Dát tip
je to veľmi pekné dielko, veľmi pekná metafora... veď kde inde by nocovali? ;) aj dva kluby (veď som tretí)

napr. spomienky, viacero vysvetlení;) Ale jasan, your opinion;) (a Pali klub nie?)

bajron
26. 11. 2007
Dát tip
no este stale...ako asi mam problem ten ze mi to cele nedava zmysel...najme tie poseldne dva verse...

martinez
26. 11. 2007
Dát tip
jééé, to ti musím poslat avi jedno aspoň, na španělsko :o)

eno
26. 11. 2007
Dát tip
to hej..meluzina je tuzemaak,uz to aj zacalo. ~ toto som bol v spanielsku trosku..toz, tam mi zas take popadali do zosita

mne hej, asi to bude aj tým, že som bola vychovávaná vo veriacej rodine, takže to mám zakorenené v sebe a proste mi to príde úplne automaticky...a ten názov k tomu;)

martinez
26. 11. 2007
Dát tip
já napřed nějak četla že meluzína a to se mi líbilo, takové do našich krajů :o) hezký obrázek, jen mi nesedí to přirovnání

veľmi, veľmi pekné;) baj: ešte stále mimo teba?;) Aj keď si dostal toto dovysvetlenie, mne to dáva oveľa väčší význam;) * a obľúb.;)

eno
26. 11. 2007
Dát tip
muezin spieva v minarete_zvolava tak moslimov do mesity na modlitbu_krestania maju zvony.hm

bajron
26. 11. 2007
Dát tip
neviem nejak mimo mna to ide...

muezín čo to, prosím ťa, je? ak vysvetlíš, tip;) a každopádne avi (pali, klub?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru