Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog

12. 09. 2007
5
4
1356
Autor
anaisette

Ahoj.                                                                        (nechceš mě obejmout?)

 

Ahoj.                                                                        (objal bych tě, kdyby mi tak nebušilo srdce)

 

Jak se máš?                                                               (voníš jako kdysi)

 

Co já, spíš ty. Sluší ti to.                                            (jsi hezčí než dřív)

 

Jak je to dlouho, co jsme se neviděli?                        (celou dobu jsem na tebe čekal, nikdy         

 

                                                                                 už nic nebylo jako dřív)

 

Vlastně ani nevím.                                                     (celou dobu jsem na tebe čekala,

 

                                                                                 všechno se změnilo)

 

……………………………

 

 

A jak se jmenuje?                                                    (mluvíš s ní radši než tehdy se mnou?)

 

Míša.                                                                       (…)

 

Hm, hezký…                                                           (tak průměrná)

 

Jak jste se poznali?                                                  (proč jsi na mě nepočkal?)

 

Známe se ze školy.                                                  (jaké mám na tebe právo?)

 

Jste spolu dlouho?                                                   (chceš ji?)

 

Docela.                                                                   (stačí slovo a půjdu za tebou)

 

Taky jsem někoho měla…                                       (nebyl jako ty)

 

Jo?                                                                          (byl lepší než já?)

 

…ale už spolu nejsme.                                             (jak jinak ti to říct?)

 

To je smutný.                                                           (proč až teď ?!)

 

Kam vlastně jdeme?                                                (vezmi mě za ruku…)

 

Třeba támhle                                                           (za polibek kamkoliv…)

 

 

……………………………….

 

 

Tak se měj.                                                              (prosím, aspoň jeden  dotek…)

 

Ty taky. Šťastnou cestu.                                          (aspoň jednou se tě dotknout….)

 

Kdy se zas ukážeš?                                                  (ZŮSTAŇ TU SE MNOU!!!)

 

Zatím nevím.                                                            (řekni, že mám zůstat!!!)

 

Už ti to jede.                                                            (teď nemůžeš odjet!)

 

Vidím.                                                                      (když teď odjedu, ….)

 

Ahoj.                                                                        (tohle je napořád)

 

Ahoj.                                                                        (nikdy ti to neřeknu…)

 

 

 


4 názory

guy
17. 09. 2007
Dát tip
príma podaný fakt príma .. śe mi u toho dobře zasnilo .. *

Bossman
17. 09. 2007
Dát tip
uffff.... *

Santi€
13. 09. 2007
Dát tip
v jednoduchosti je krása, nevím, co říct. ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru