Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy v očí

15. 09. 2007
2
4
531

Slzy v očí zas a znova.....

Slzy v očích cítím čím dál víc.
Čím, čím jen to k sakru může být.
Slzy v očích už pálí a víčkům vlhne líc.
Od srdce, ze sevřené hrudi slzy pramení.
Jak z bezedné studny.
Co tělo jí je okrajem nikoli kamení.....
Proč ten pramen nechce vyschnout?
Proč dere se na povrch svou jiskrou vlhkou?
Proč slzy zas skrápí tvář?
Proč z očí nejde radostná zář?
Proč zas..........\"\"


4 názory

Fairiella
15. 09. 2007
Dát tip
Prosím, do básniček smajlíky ne.... k čemu je poezie, k vyjádření pocitů! Tak proč přidávat tu žlutou příšeru... Jinak grafika mě dost odrazuje, zkus si zvyknout víc vyjadřovat slovy než jen grafikou, vypadá to jak nějaký internetový odkaz :D Jinak, myšlenky máš zajímavé, jen špatně vyjádřené, dost kostrbatě - moc se poddáváš rýmu. Zkus psát nejdřív nerýmované, myslím, že zrovna tobě by to pomohlo - abys věděla, jak vůbec slova použít, abys řekla, co chceš.Třeba "Co okrajem jí je nikoli kamení" je hrůza. Přitom víš, co jsi chtěla říct. Zkus se nad tím takhle zamyslet a zjistíš, že za chvíli půjde myšlenky vyjadřovat líp i vrýmech. Ale jestli je tam musíš pod tlakem napasovat a zkroutit, tak je verš nejspíš nejlepší uvolnit a trochu rozvázat. Psát a psát a psát, to je druhá věc. :) Přeju hodně štěstí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru