Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na zteč

Výběr: Print
13. 10. 1999
5
0
1550
Autor
Count

Smrdím samochválou špínou korunou Tvář mám zesinalou mastnou nerudnou Srdce bolavé černé z kamene Myšlenky toulavé věrné plamenné Duši dítěte milence básníka Tělo bolest díra panika Krev rudá teplá prýštící Život krátký smutný končící Nebe modré krásné na pohled Slunce zářit vidím naposled jako zpomalený film dopadám na hlínu, myšlenka poslední, "Asi zde zahynu." Na cestu poslední zvony mi zvoňte. Umírám.... na východní frontě.
Miroslawek
13. 10. 2000
Dát tip
Jak jsem to mohl minout? TIP

B.Ezejmenij
19. 10. 1999
Dát tip
1.*

Tynic
17. 10. 1999
Dát tip
Ve asi 21:00 a já jsem tady zapad jenom na skok, ale tohle mě fakt dostalo. Lepšíš se nehorázně rychle ! Jestli to půjde takovým tempem tak se staneš klasikem...
Opravdu moc povedené jen tak dále...
Dávám Ti tipa !

AZALIN
17. 10. 1999
Dát tip
Sorry, bracho, ale nemuzu se pridat ke vseobecne euforii.. ta basen je.. znepokojujici.. o necem vypovida, ale nerekl bych, ze dostatecne silne.. pripada mi, ze.. zacatek, spis asi prvni pulka je
Skvela
uprimna
mraziva

konec vsak
ponekud
plytce, planovite, prilis rychle, neuprimne vyzniva..

Necitis to?

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
opravdu skvělý.

Špuntík
15. 10. 1999
Dát tip
dokonalý....count je dokonalej.......sakra Merle jaktože je tak dobrej...

Rivka
15. 10. 1999
Dát tip
Wow...
Jo, to je vážně to jediný, co se k tomu dá říct...:-)

Merle
14. 10. 1999
Dát tip
Do prdele Counte, tohle není možný. Na začátku jsem si řekl, tak mě poprvý zklame, další pustá lyrika. Už druhá sloka mě vyvedla z omylu. Nemám jinou možnost, soukromě tě vyhlašuju nejlepším autorem.

zkumavinka
14. 10. 1999
Dát tip
teda ja sem si nechavala to kritizovani na dnesek... ze az si to prectu znova, spis si uvedomim, ze to neni tak dokonaly... jenze ono je...
:-)))

myrinda
14. 10. 1999
Dát tip
skvely

Print
13. 10. 1999
Dát tip
WOW!!!! Bože...

snoopy
13. 10. 1999
Dát tip
!!! sakra... (proč ne já?) ...sakra...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru