Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zklamání

21. 09. 2007
7
19
2202
Autor
RealPedro

Snad se to někomu z vás bude líbít... Ale prosím vás o to, aby jste si to přečetli až do konce...

   ,,Proč zrovna ona musí být tak dokonalá? Proč zrovna na ní musím pořád myslet? Proč jí miluju? A proč to, sakra, není oboustrané??!? Nemůžu říct, že sem to nečekal. Akorát ten nejhorší přežitek lidstva, schovávající se pod maskou dobrých úmyslů a drápající vaší mysl otázkou kdyby: Naděje, mě donutil k tomu, abych snad ještě doufal. Abych si myslel, že mám ještě šanci. To bylo před tím. Proč jen sem Tomáše prosil, aby se jí nenápadně zeptal? Nedokázal sem si pravdu uvědomit sám? Tak teď to mám. Pravdu. Nepřikrášlenou, holou a zdrcující. Ale já vím, co musím udělat..."

   Ostří žiletky prořízlo chladnou zářijovou noc. Kov tenký jako papír se nořil hlouběji a hlouběji pod  tenký obal chránící to cenné uvnitř... Ven se začala řinout sytě červená tekutina. Pálivý pocit se dostavil ihned. Nebyla to bolest, jen takové podráždění nervové soustavy...

   ,,Musím zapomenout..." připomínal jsem si pořád dokola, přidávajíce si na kuře Chilli omáčku z právě otevřené lahvičky...


19 názorů

Bety888
16. 04. 2008
Dát tip
Až moc ohraný... Píšeš líp;)

RealPedro
21. 10. 2007
Dát tip
Jééé! Sakra! Dík... :)

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
voila: :) * a chilli je s měkkým i ;)

sh@rr*2i
10. 10. 2007
Dát tip
:D Mnu, taky ne tom mám zásluhy, co ? mnu, tipík, samozřejmě ... :) *

RealPedro
07. 10. 2007
Dát tip
Určitě se na ně podívám. díky.

RealPedro
03. 10. 2007
Dát tip
akorát si nejsem jistej tim přechodníkem...

RealPedro
26. 09. 2007
Dát tip
Díky moc. Hned to opravím..

tak podle mně výborný! chápru začátek abys to podtrh;) tu chybu mysleli dotavil...nemá tam byt pálivý pocit se dostavil? to je jedno,ja tu pointu takhle nečekal,moc pobavilo,nemám co vyčinit *

RealPedro
25. 09. 2007
Dát tip
Chilly přeci pálí. Je to jeden z jeho základních rysů...

Santi€
25. 09. 2007
Dát tip
vlodila se ti tam chybička:"Pálivý pocit se dotavil ihned."

RealPedro
23. 09. 2007
Dát tip
Špatně pochopeno. Nikdo se kvůli holce nezabil... Jen si otevřel novou lahev omáčky, vyrobené z pálivých papriček...

Ticho a Tma
23. 09. 2007
Dát tip
zabíjet se kvůli holce achjo:))

martinez
23. 09. 2007
Dát tip
jako jen tak pro radost vcelku jo... pobavilo mě to, aj dyž teda nepřekvapilo, ale uvidíme... třeba příště :o)

RealPedro
21. 09. 2007
Dát tip
Psaný takle ,,klišéjovitě" je to proto, aby ten konec byl ještě nadnesenější...

RealPedro
21. 09. 2007
Dát tip
Budu zlato.... :D a díky...

ThatGuy
21. 09. 2007
Dát tip
lacinny vtip, i kdyz jsem si chvili fakt myslel ze je to nejaka emoblbost..:) jinak zacatek je strasne ohrany, vysloveny milionkrat, chvilemi psany stupidne (aděje, mě donutil k tomu, abych snad ještě doufal.) a chvili dobre a originalne a s nadhledem (Akorát ten nejhorší přežitek lidstva, schovávající se pod maskou dobrých úmyslů) pokracuj, vyvijej se a priste to muze byt i stipem frajere ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru