Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota není zlá

22. 09. 2007
1
8
539

po jednom osamělém dni mě napadl tenhle citát.Vystihuje,že samota není nejhorší přítelkyní.

Samota není zas tak zlá,je třeba se sní blíže seznámit a potom pochopíš jaká je dobrou společnicí.

8 názorů

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
*t*

pro někoho to je možná blbůstka ale pro někoho něco jiného.Beru vaše názory.

Oldjerry
26. 09. 2007
Dát tip
breku - nazdar - nechodím do zoo, v pražské jsem byl naposledy v roce 1975 s dvanáctiletým synem. V ústecké jsem byl naposled v roce 1987 s osmiletou neteří. Když jsem se octnul v zoo šel jsem tam, kam šli ti mí prckové. Zeptal ses sice celkem slušně (proto jsem odpověděl takto), ale přece jen trochu ostentativně. Není to z mých nejoblíbenějších způsobů konverzace. Takže prosím : příště bez té deklasační výsměšnosti... ahoj !

Oldjerry
23. 09. 2007
Dát tip
Permanides : krom nepříliš objevného obsahu naráží na chybu (jakou je ...). Před časem jsem napsal blbůstku : Pokud jsme dva, je tu o jednoho více, než právě potřebuji. Rozdíl = blbůstka není citát.

Ta_Audrey
22. 09. 2007
Dát tip
no podle mě když je tam Sam a Ota, tak to ste hnedle tři :)

grafo
22. 09. 2007
Dát tip
samota je podľa mňa prospešná pre filozofov:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru