Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis Bohu

25. 09. 2007
10
17
2169
Autor
RealPedro

Je to taková pitomost. Ale možná by se to někomu mohlo líbit. Uvidíme.

Milý Bože,

něco bych potřeboval. Bábí říkala, že pomůžeš, když má člověk starostě. A já mám spoustu starostí. Naše paní učitelka je totiž zlá! Dělali sme s Martinem Řezounů takovej jako oukol a vona  ho vyvolala a von to přečet a dostal pochvalnej puntík a já ne, protože sem to nečet, když už to čet von. To je nespravedlivý. A taky mi zlobí rodičové. Byli sme s Tomášem Řepkou na hřišti si hrát s bakrama a on řek, že si uděláme jako bunkr. Co měli vojáci. Tak sme ho stavěli a von mě provokoval a tak sem po něm chtěl hodit japko a uklouz sem a roztrh si tričko. Mamka nadávala a zakázala mě se dívat na televizi. A to taky není fér, né? Proto mám pro tebe nabítku. Jestli to vysvětlíš našim, tak já se za tebe přimluvim u našeho pana říditele. On totiž tvrdí, že nejseš a že nemáme vykládat blbostě a nevěří nám, že seš, což my víme, protože nám nosíš dárky. A za ten bonbón se vomlouvam. Hned v pondělí ho Marušce vrátím. Ahoj Ríša.


17 názorů

Bety888
16. 04. 2008
Dát tip
krásně pitomoučký:)

RealPedro
20. 03. 2008
Dát tip
Díky za kladné hodnocení :) Tohle je jedno z prvních děl, co sem sem dal a mam ho docela rád :)

RealPedro
08. 11. 2007
Dát tip
Ani ne tak Poláčkem, (i když z části ním) jakomistrem Kantůrkem... =)

s.jitu
07. 11. 2007
Dát tip
Tohle mi připomíná Poláčka - Bylo nás pět. Inspiroval ses?

RealPedro
03. 11. 2007
Dát tip
Napíšu teda nějakou nereálnou =)

Tereza.n
29. 10. 2007
Dát tip
Je fakt, že se dobře čteš. Zajímavé je, že máš rád autory z žánru fantasy a přitom jsou tvoje povídky tak reálné...

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
:)*

sh@rr*2i
10. 10. 2007
Dát tip
mnu, stajně nakonec z tebe nebude director... :) až na to že sem zapřísáhlej neznaboh... pěkný *

RealPedro
26. 09. 2007
Dát tip
:)

zase se mi to moc líbí;) dobře se čteš :) *

RealPedro
25. 09. 2007
Dát tip
Díky moc... :)

Santi€
25. 09. 2007
Dát tip
jééé. znáš takový ty knížečky Děti píší Bohu? úplněs to vystih, takový mile pitomoučký naivní dětský vzkazy tomu nahoře. tipuji za připomínku:*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru