Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Talisman

27. 09. 2007
20
20
3410
Autor
Sarrah

starší záležitost...odrazový můstek pro lepší časy :o) chci ji tu mít

Tak sevřít v dlani do kůže si zadřít naději a světlo spatřit ve sklepení kam, jak to bývá, nikdo se ani nepodívá Vlhko a temno zeď se drolí jen vůně brambor, pozdrav z polí ze sadu moštů plné láhve snad někdo přijde posbírá je…… Snad někdo přijde otevře mi vypustí křídla ze sklepení A sevře v dlaních schová v pěsti pro radost …pro tu mušku ……ŠTĚSTÍ…..

20 názorů

Moc Pěkné---díky...

palino8
09. 10. 2007
Dát tip
tak držím palce :) (a nekrič) ;)))

Sarrah
02. 10. 2007
Dát tip
aaaaa.....Mirosláwek....vítej :o)) zakousni se a trhej :o))))

Miroslawek
01. 10. 2007
Dát tip
BG: Nevymlouvej se ;o))) To já "náročný" jsem, na tipy se neohlížím, protože z hlediska textu samotného nevypovídají téměř o ničem. Zmiňovanou předposlední básničku jsem neviděl, jenom tuhle. Mám se odvážit... nebo tušíš, že to určitě nechci?

Miroslawek
01. 10. 2007
Dát tip
Pro mne je to tedy spíš říkanka nežli dospělá báseň... navíc forma ovlivňuje (nechci říct deformuje) výpověď, místo toho, aby byla prostřednictvím formy uskutečňována a zesilována. BG: Tobě přijde "Snad někdo přijde / otevře mi / vypustí křídla ze sklepení" zásadně lepší než do kůže zadřená naděje?

Sarrah
01. 10. 2007
Dát tip
quy...uff...jenom to ne!!! :o) díky za nahlédnutí

Sarrah
01. 10. 2007
Dát tip
Děkuji všem za chvilku nad mými řádky....Ó....máš pravdu, už jsem skočila.....:o))

oleandr
30. 09. 2007
Dát tip
dobře se čte

Zuzulinka
28. 09. 2007
Dát tip
malá...ale zlatá je...a navíc, letí do ráje*

Smíšek:-)
27. 09. 2007
Dát tip
jen ji tu měj- vždyť je krásná *

guy
27. 09. 2007
Dát tip
fajn ale to sevření musí být něžné, aby to nedopadlo jak s tou muškou :-)

Ó
27. 09. 2007
Dát tip
...já to beru spíše již jako skok...*

martinez
27. 09. 2007
Dát tip
myslím že pro nový začátek a lepší časy je tenhle můstek moc fajn :o)

Oldjerry
27. 09. 2007
Dát tip
No a ve spojení s tím pokračováním najednou zjistíš, že to vlastně klišé není. Klišé totiž nedělá jen výraz sám, ale způsob jeho použití. Tohle ovšem není třeba rozebírat - je z toho cítit kus snění

Dolfiness
27. 09. 2007
Dát tip
Zdírání do kůže mi přišlo jako klišé, ale naštěstí jsem četla dál a jsem za to ráda. ve sklepení kam, jak to bývá, nikdo se ani nepodívá Vlhko a temno zeď se drolí jen vůně brambor, pozdrav z polí Je to takové milé. Myslím, že si to zaslouží tip. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru