Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miniatúra

29. 09. 2007
5
6
1464
Autor
Aeternitas

Miniatúra

 

 

Odišla mi láska, priatelia.

           Prosím, zostante chvíľku so mnou,

                        našiel som zrnko obilia

                                  na poli neúrodnom.

                                      Nevyklíči, už zomrelo.

                                                        Mŕtvo mi leží v dlani.

                                                                   Vo mne sa prebúdza Othello,

                                                                          pre jednu lásku v diali.


6 názorů

Aeternitas
06. 03. 2008
Dát tip
je to také, no nie moc plné radosti, a tak som chcel farbami trošku odohnať smútok, veď na svete je ho už dosť a trošku to odľahčiť...ale dik :)

vidím, že si prišiel na chuť farbám... ale tu už tak dobre nevyznievajú... spravil si z toho papagája, teda to trochu ubralo vážnosti tých slov... skús porozmýšľať, či ten efekt nechceš zvýrazniť, nie podkopať ho :) ale odmýšľam si farbu :)

neroušek
03. 10. 2007
Dát tip
Rýmy jako bič,tentokrát mi slovenština sedí.....báseň nemá chybu.Jenom drobný kaz:ty barvy jsou zbytečné a ten tvar schodiště taky,vždyť báseň je kvalitní i bez toho....dvě sloky po čtyřech verších. ps. má slovenština opravdu "zostante" a ne "zostaňte"?...pak si na tom slově lámu jazyk.....

Santi€
02. 10. 2007
Dát tip
pěkné, barevné a schůdečky do dáli...:*)

Petrusha
29. 09. 2007
Dát tip
tie farby sú pre mňa trochu ako pútače na kolotoči ... nešlo by to bez toho???? ...

Hesiona
29. 09. 2007
Dát tip
Smuténka... má duši ... :o) (jenom ten verš "v dlani - v diali" mi tam málo ladí... .O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru