Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I Smrt se utne

14. 10. 1999
3
0
913
Autor
Count

Kouř se pomalu vznášel k nebi, spolu s posledními steny umírajících. Temná postava procházela bojištěm, zbytky zátarasů, i těly padlých vojáků. U každého se zastavila s neodkladným poselstvím. S depeší, která se nedá odmítnout a která bude časem doručena každému. Postupně, voják za vojákem, muž za mužem, duše za duší, odcházeli tak, jako odejde každý, poklepe-li mu na rameno a s větou "Je čas jít.", máchne svou věčně nabroušenou kosou. Ona není zlá. Přežila časy a věky. Zná vše a není věc, která by ji mohla vyvést z míry. A i tentokráte se sklonila nad mladíkem, v kdysi lesklé zbroji a s ledovým klidem ťala. Vydechl, ale Smrt zpozorněla. Dýchal dál ! "Že by vedle ?", pomyslela si. Ťala znova. Kosa prošla skrz, aniž by se jakkoli zpomalila, ale muž dýchal dále. "Stárnu." a tentokráte si dala opravdu záležet. Čepel se vnořila do stále tepajícího srdce a projela jím, jako horký nůž máslem. Voják stále dýchal. Jeho hruď se trhavě zvedala a zase klesala. "Buď máš z pekla stěstí a nebo nevím. Ale nemám čas se s tebou tady zaobírat. Čekají další a až skončím, tak se pro tebe vrátím.", pravila a vykročila k dalšímu. "Stejně mi nikam neutečeš." V duchu se zasmála, ale hluboko v její mysli vyklíčila pochybnost. ...co kdyby ?
Datin
20. 10. 1999
Dát tip
SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEER....Counte ja Te zeru...:-))

zkumavinka
19. 10. 1999
Dát tip
silena predstava... zkousim se vcitit do te smrti... sem si jista, ze pokazde vsecko dopadne, jak ma... ale najednou... a uzira me to a uzira... ufffff...
skvele... :-))

kačka
19. 10. 1999
Dát tip
Jako poslední bude přemožena smrt. Není zlá? Pro ty co milují život skoro úhlavní nepřítel. Jen se ohlédneš a fik, soudno před očima... pokud si nevztáhneš zdarma vysvobození a nepřejdeš "ze smrti do života", tak ještě jedna...to je ta druhá smrt, definitivní s tečkou - nápis pozůstalým - zemřel duchovně MRTVÝ.

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
co kdyby? Jednou to musí být poprvé.

Merle
15. 10. 1999
Dát tip
Zrovna teď nezvládám vymyslet nějakej vystihující superlativ...

Print
15. 10. 1999
Dát tip
Count!!! Umíš se dívat jinak a díváš se skvěle! Srefuju se do tvýho pohledu!:-) Dík!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru