Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když spadne připojení

14. 10. 1999
1
0
1184
Autor
Count

Cvak… něco lehce pošimralo zlaté nervy mého plechového kamaráda a jeho jediné oko, do kterého se vydržím dívat celé noci, zhaslo. Někdo si krutě zažertoval a uzavřel kohoutek životodárného proudu. A teď tu jen tak stojí. Bez života, bez ducha. Připadám si, jako bych najednou pro celý svět zmlkl. Náhle skončil všechny hovory a bez pozdravu vyskočil někam do prostoru. Teď tam na mne čekají. Dívají se do svých očí a přemýšlí proč. Proč je pryč ? Naštval jsem ho ? Nebo někdo jiný ? Umřel ? Usnul ? Tisíce otázek letí po drahách jako ti nejlepší sprinteři a už už doráží do cíle. V tom … blik. "Aha, něco nového se děje." Obrovská, houkající lokomotiva předjede ony běžce na trati bez konce a jasně jim dá najevo, že zase a vždy prohrají. Ti vstávají z mokré země, oprašují se a chystají opět vyrazit. Alespoň doběhnout, ale nohy jim klouzají a klouby se lámou, na tom, co za sebou zanechal supící, železný oř. A zatím venku. Kap Kap. Jako poslové nebes se na padáčcích páry snášejí malí diverzanti. Jsou jich spousty. Válejí se na ulicích, bijí do střech aut, podrážejí lidem nohy a činí jejich oděvy morkými. Nebo jako velká, nekonečná, šumící armáda plavou někam dolů kanálem, rozmáčet město zevnitř. Vlak a v dálce se ozývá jeho zoufalý hvizd. Těžknou víčka. Oni to ví, že usnu a budu tam až zítra. Oni to ví. Malí diverzanti, ti v elektrárně, i běžci v mé hlavě. Jen někdo to neví. Lidé na síti. Dívají se do svých zářících očí a tápou. Tápou, co se s ním asi mohlo stát. … neví …
kačka
21. 10. 1999
Dát tip
Verze II.
Prosím, prosím, zachraňte mi data moje, ať nepláčou slzy svoje očka mé.
Důvěrně známé, dobře to dopadlo, jen čásek bez..
Líbí, diverzanti obzvlášť, jen to.. činí jejich oděvy mokrými je jaksi knižní nebo neladné?
Mělo by "padat" častěji ne/připojen jsi docela plodný..

zkumavinka
19. 10. 1999
Dát tip
nevi...
kolikrat me tohle trapilo, gdyz mi spadlo pripojeni a neslo celou vecnost navazat... nebo gdyz se mi sesypaly windows... a negde na druhe strane republiky si sedel ty... a nevedels... o co je to ted jednodusi... :-))
je to pekne napsane... :-)) snad jen ta lokomotiva je takova nejasna...

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
cvak....

Merle
15. 10. 1999
Dát tip
Tohle je chvílema trochu přelyrizovaný, než abych to dokázal plynule vnímat, ale to asi nebude tvoje chyba.

Print
15. 10. 1999
Dát tip
Běháš mi v hlavě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru