Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NOD

03. 10. 2007
9
13
2219
Autor
RealPedro

Tohle bych chtěl věnovat jednomu skvělému učiteli...

   Jednotka se pomalu blížila ke svému cíli. ,,Jedem,  jedem, lidi! Makam!" povzbuzoval je seržant. ,,Nesmíme zmeškat kontakt!" Celá skupina se prodírala dlouhým, úzkým, černým tunelem. ,,Myslíte si, že to zvládnem, seržo?" ptal se jeden z vojínů. ,,Jistě vojáku. Proto jsme zde."  Tunel se konečně rozděloval. Vydali se tedy do leva. Když byli téměř u cíle, podal ještě seržant poslední informace. ,,OK. Máme to tu. Takže, nepřítel je tamle. V příští dodávce informací k němu, budeme schovaný i my. Jestli se náš informátor neplete, tak by to nemělo bejt hlídaný. Musíme se dostat dovnitř a zničit řídící centrum. To je náš úkol. A my ho splníme!!!" Celé mužstvo začalo svorně křičet. ,,Tak jo. Dem na to."

   ,,Seržo, jak dlouhý to ještě bude?" ,,Klid vojáku. Dodání informací je  vždycky dlouhý..."

   ,,Tady kontrola! Ani hnout!!!"

   Poklop se zvednul a dovnitř někdo surově vhodil i desátníka. ,,Tak sme tu všici, seržo. Něco se posralo. Kdo nás to sebral?" Kolem se začal ozývat podivný zvuk. Seržant se smutně rozhlédl a tiše pravil: ,,Všichni zemřeme, hoši... Byl to ten nejlepčí hlídač vůbec." A jeho poslední věta, než zmizel v nenávratnu byla: ,,Proklínám tě NODe 32! Proklínám!!!"

   ,,Pitomý viry," odplivnul si Josef Šerlovský, správce školního serveru Gymnázia J. Š. Baara v Domažlicích. ,, Zasviňákovaly by člověku celej počítač. Ještě že mam antivirák!"



13 názorů

Bety888
16. 04. 2008
Dát tip
Dobrý :) čekala jsem sice nějakej pořádnej závěr, ale stejně to překvapilo... :)

RealPedro
08. 11. 2007
Dát tip
Díky. To potěší...

s.jitu
07. 11. 2007
Dát tip
To se mi líbilo, Pedro! Má to spád a dobrou pointu. Pár věcí bych sice poopravila, ale to je detail. Jen tak dál.

sh@rr*2i
10. 10. 2007
Dát tip
Mnu, ty si rozumíš víc s... ale to je jedno :) happypepi by měl radost :D

RealPedro
07. 10. 2007
Dát tip
Jé.... kurva.... sorry... :D

ThatGuy
07. 10. 2007
Dát tip
ke svemu cily????????? si ze me delas prdel ne? jinak celkem solidni...ptakovina :)

RealPedro
04. 10. 2007
Dát tip
dík... :)

REDH0T
04. 10. 2007
Dát tip
No, dlouho jsem si žmoulal v hlavě, že to je pičovina, ale pointa a závěr jednoznačně vynikající. Hodně dobrý.

Paidalinka
03. 10. 2007
Dát tip
No, musim uznat, že je to moc pěkně napsaný. Málokterý autor se mi čte takhle dobře... Zaslouží si to tip. Mimochodem velmi rychle tě to vtáhne do děje a pak se najednou tok informací dokonalým střihem změní! Perfect...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru