Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co jsi?

30. 05. 2001
0
0
1168
Autor
hj

Ach ta láska nebeská...

Nevím co je láska.

Nevím kdo jsi ty.

Že jeto jen sázka?

Sázka na city?

 

Nevím co jsou city.

Nevím kde jsi teď.

Že jsou to noční reality?

Neznám odpověď.

 

Nevím co jsou reality

Že jsi to ty má krásko?

Miluji tě - toť mé city.

Moje výhro. Lásko!


Alela
09. 10. 2001
Dát tip
no..., když to člověk čte s tím, žes to psal ze srandy, tak se to dá :-)) mimochodem se mi líbí noční reality - to je, zdá se mi, hezké.

Popelucha
05. 06. 2001
Dát tip
To je laciný, kdybych byla Tvoje láska, tak by mě to potěšilo, ale literatura??

p.s. tohle ale zdaleka není jen Tvůj problém...


Krel
05. 06. 2001
Dát tip
Ale joo. Nějak jak Popelucha.

hj
02. 06. 2001
Dát tip
Takovy experiment. Vim ze rym laska - sazka je stupidni, ale zase - jak by se to dalo rici jinak???

blbjenka
02. 06. 2001
Dát tip
no... ale láska-kráska je ještě mnohem stupidnější :o)))
Ale ne, ta básnička není stupidní, je to pěkná říkudlanka... jen já bych to ukončila po druhý sloce. ( tu třetí by ti totiž někdo mohl označit jako "žpsh" :o)))

Albireo
02. 06. 2001
Dát tip
Řekl sis o rozcupování, tak se pokusím k oprávněným výtkám (tvé vlastní i chytřenčiným) ještě něco přidat.
Prvních šest veršů má perfektní rytmus, ale další už jsou každý pes jiná ves. U rýmované básně mi rytmus připadá hodně důležitý.
Také bych skončil po druhé sloce, a v ní předposlední verš v zájmu rytmu zkrátil na "Noční reality?"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru