Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I ty víš

07. 10. 2007
12
21
2943

Všechny hvězdy umřely a měsíc to sám neusvítí

Rozpárané dny se táhnou
do nocí.

I ty víš,
že rez svému železu neunikne
za večerního klekání

A ovdovělý měsíc
na cestu neposvítí

Máma mi říkávala:
"Vždycky nos jeden život
v zadní kapse džín"   
(těch ošoupaných)

I ty víš,
že já ji neposlechla
...

21 názorů

Krásně napsáno...: )

Já už nevím nic.

woman
19. 01. 2008
Dát tip
*

Houp?
29. 11. 2007
Dát tip
krásně smutné, tip

guy - dík za návštěvu

guy
16. 11. 2007
Dát tip
je to fajn .. dost věcí v tom je hodně mý gusto *

Di - ošoupaných džínsů mám víc, zkusim je pohledat:), ale nevim nevim no. Těžko říct jestli jeden život je bitva nebo ta válka...

Diana
15. 10. 2007
Dát tip
Moc hezké a originální obrazy. Báseň na mne dýchla pocitem prohrané bitvy, ne však války. Líbí se mi :-)))********* Vyhrabej ty ošoupané džíny, třeba v té zadní kapse přece jen....

Dík vem za návštěvu Beezer - to neměl bejt pokus o beznaděj, no asi ti to tak vyznělo, díky za návštěvu, přijď zas:)

zaujalo :) povedené.. *

Beezer
08. 10. 2007
Dát tip
Melancholický pokus o beznaděj je (dle mě) špatný pokus. Tohle je umělé, nedůvěryhodné. Dvě předchozí dílka o třídu výš.

Brouu

martinez
07. 10. 2007
Dát tip
leda tak mořskýho šemíka, že? du koukat na konstantina, dobrou :o)

Jo jo to jsi ale šikulka, kdo by v tobě hledal chemika:))

martinez
07. 10. 2007
Dát tip
koukám sem aj vytvořila novej prvek - žrlrzo - v tom badatelským nadšení :o)

Však to je tak myšlený, že rezervní. A, že železo své rzi to ne, každý železo zreznout nemusí

martinez
07. 10. 2007
Dát tip
že rez svému železu neunikne - tohle bych spíš otočila, že železo své rzi... no, aj dyž je možný dvojí výklad - že ta rez to železo nikdy už ne/o/pustí - to by bylo to tvoje - a že každý žrlrzo jednou zrezne - to je moje verze :o) a ten život bych dala třeba náhradní čistý rezervní... nebo tak nějak :o)

Ulalume
07. 10. 2007
Dát tip
Máma mi říkávala: "Vždycky nos jeden život v zadní kapse džín" (těch ošoupaných)....fakt vydarené:)

IVO
07. 10. 2007
Dát tip
Podařilo se Ti mne zaujmout. Takže *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru