Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

08. 10. 2007
2
6
725
Autor
Jera

.. a možná se ve svých názorech na ni shodneme ..

Jako by mi srdce lámali

v kole tohohle nádhernýho světa

nepustila jsem ji

ale ona se mě možná

vůbec neptala

Jsem klidná

skrz kouř a slzy

ve všem tom říjnovym slunci na nábřeží

jindy bych jí chtěla víc

Teď  ji jenom cítím.


6 názorů

kapitan
11. 10. 2007
Dát tip
O lásce je těžké napsat dobrou básen.Tobě se to podle mne povedlo...

Santi€
09. 10. 2007
Dát tip
Jako by mi srdce lámali...*

Ay´Le
09. 10. 2007
Dát tip
skrz a pak..prijde mi to tak nejak laciny..

silence
09. 10. 2007
Dát tip
Miroslawek: chytre polozene Miroslawku, povedomi mam, lec ve svem psani je to stale jeste o boji, ale snad to prijde. Nemam rad, nazve-li nekdo, dilo majici neco s laskou, automaticky kycem, potesi mne, je-li tomu alespon trochu naopak a u thoto dila ten pocit mam, neni psane vsedne, sedne, dne :) Jenze je to kapku sutr, sutr poznani, sutr prirozenosti, sutr ktery by mel mit kazdy ve svoji kapse, pak by bylo dobre a me "kritiky" cinily by mne jen stastnym. Snad je to dostacujici odpoved, jestli ne, tak se ozvi ;)

Miroslawek
09. 10. 2007
Dát tip
ty nejprostší a nejsilnější věci je nejtěžší vyjádřit silence: tě pozoruju už nějakou chvíli, příteli a nedá mi se nezeptat: Ty máš nějakou povědomost o oněch nevyšlapaných cestách?

silence
08. 10. 2007
Dát tip
tezko cisti toliko slov o ni, ale tyhle, pripadnou mi kapku prisolene jistou netuctovosti, na * jeste ne, ale citim tam silu jit po cestach nevyslapanych, za coz chvalim ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru