Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V Jičíně u vody

09. 10. 2007
6
14
2031
Autor
Barman

Na mou duši je to prauda

Šla paní a spadla do vody. Šel pán a spadl tam taky. Projížděl kolem kočár a koně se chtěli napít, jenže to neubrzdili a spadli i s kočárem do vody. Potom do vody spadl i výlet klubu českých turistů a s ním symfonický orchestr. Kluci uličníci když to uviděli, naskákali do vody taky. A tak tam v té vodě všichni po pás stáli a z kočáru dal mokrý knížepán povel a orchestr hrál, pán s paní ve vodě tančili, turisté značkovali ryby a vodníka a z hráze jim do té slávy pálil čestné salvy Rumcajs. Pak přišla studená fronta, všichni tam zamrzli a knížepaní křičela z okna zámku: mondijé! 

14 názorů

Říkám si... podívám se na zoubek tomu studentovi, jež obývá moje nejoblíbenější město a vidím, že nezklamal... má tu Rumcaaaaaaajse:)* no nic:)

NePoe_ta
09. 10. 2007
Dát tip
No, už si jen zakousnout lanýž, ... nebo la neige? :) -t-

Rabb
09. 10. 2007
Dát tip
jo, norsko!

Barman
09. 10. 2007
Dát tip
Dík všem, no Charmse jsem objevil už dávno, ale jak říkáš, není ho nikdy dost:)

G_B_Show
09. 10. 2007
Dát tip
Nó to zase někdo objevil Charmse, co? :-) Ale toho není nikdy dost*

StvN
09. 10. 2007
Dát tip
Celkom faine.

sabi
09. 10. 2007
Dát tip
joj, tam sem měla byt!!! t

papouch
09. 10. 2007
Dát tip
já bych teda řek, že koně to neubrzdily,.. ale co když ten kočár byl motorový a tudíž neživotný a tímpádem to skutečně koně neubrzdili? He? Toť oříšek! :-)

Norsko 1
09. 10. 2007
Dát tip
že jo, rabbe

Rabb
09. 10. 2007
Dát tip
*

Norsko 1
09. 10. 2007
Dát tip
legrační ..., vynikající rytmus (víš, co chceš říct) :-)

Barman
09. 10. 2007
Dát tip
bukvice ne, ale včera kaštany:)

moře
09. 10. 2007
Dát tip
nežral jsi bukvice? .-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru