Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Útrapy současného studenta

09. 10. 2007
5
22
2615
Autor
RealPedro

Jedno netradiční... Je to fakt hovadina, ale prostě mě to napadlo, tak to tu je. :D Třeba to někoho osloví...

 

 

O kouli z matiky

rodiče nevěděli,

potom přišli na rodičák

a já sem teď v prdeli...


22 názorů

Bety888
16. 04. 2008
Dát tip
Ale jo, rytmus tam i možná je, když ho člověk hledá dost dlouho :D Ale dobrej (a pravdivej) nápad ;)

To je krutá realita. Ale jsou ještě horší věci než rodičák( třeba MATURITA )

Quaken
21. 10. 2007
Dát tip
maxi recese...no budiž... ukončuji tuhle diskuzi, čau :)

RealPedro
21. 10. 2007
Dát tip
Tak do slova sem to nemyslel... Ale je to spíš taková ,,maxi recese", než plnohodnotné dílo...

Quaken
21. 10. 2007
Dát tip
...tak takhle bych neuvažoval, to se mi příčí. To, co dám na písmák, buď můžu brát jako plnohodnotné dílo nebo recesi. Ale dávat si na profil čistě účelová díla, aby sis mohl dělat "reklamu" je podle mě už fau paux. To raději pošli nějakému "kritikovi" avízo, než takové techtle mechtle...

RealPedro
21. 10. 2007
Dát tip
Dyť jo... Smysl toho je, že když přidáš něco nového, tak se ostaní podívají i na ty starší... :)

Quaken
21. 10. 2007
Dát tip
V tom případě to "a" nech na konci třetího řádku ;) nebo ho dej samostatně na další řádek a získáš navíc "prvek překvapení"... i když nevím,, je to fakt hovadina, kterou dokáže složit každý druhý :)

RealPedro
21. 10. 2007
Dát tip
O no je to spíš o-kou-u-li-z-ma-ti-ky ro-di-če-ne-vě-dě-li potom-při-šli-na-ro-di-čák-a já-sem-teď-v-pr-de-li. víš? to a jde jako by ještě k tomu třetímu řádku... Musel bych ti to říct, abys to pochopil...

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
*řádku

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
vynech "A" v tom posledním řásku a rytmus ti vyjde. Zase to ale ztratí dynamiku...

ThatGuy
14. 10. 2007
Dát tip
*Swisssshhh* (a mas to kamo..)

RealPedro
14. 10. 2007
Dát tip
Trest? :D Ten sem nedomyslel... A tobě, Paidy to pak ve škole přeříkam...

Paidalinka
13. 10. 2007
Dát tip
Nechci nijak rýpat, ale ten rytmus tam fakt není... Přeříkala jsem si to několikrát a prostě to tam "dře"... Jestli ti do toho můžu mluvit, možná by bylo místo potom lepší pak. Ale je to pěkné, pravdivé... T (mimochodem asi ti víc sedí próza než poezie... ;-)

RealPedro
13. 10. 2007
Dát tip
Jistě... :) Mě teď ostříhali! Mam vlasy o několik cenťáků kratší! Ale zas tak poznat to není. Pořád ještě dobrej metr mají :D A nezapomeň na to kafe!

ThatGuy
11. 10. 2007
Dát tip
potom prisli na rodicak tam nesedi, pokud to ma vychazet presne (i kdyz zadnej expert nejsem :)) jinak bych prosil radsi blba nez blbku...vlasy matou, to jo, ale stejne ;)

RealPedro
11. 10. 2007
Dát tip
Ty si blbka... :) Tak si to přeříkej. Ten rytmus tam fakt je...

ThatGuy
11. 10. 2007
Dát tip
kdybys to formuloval tak aby to melo rytmus, tak je to urco na tip, takhle je to akorat vtipny ;) (a pravdivy...)

Santi€
10. 10. 2007
Dát tip
jedna pětka, žádná pětka, ale tohle je parádní prostej oxymorón...*

sh@rr*2i
10. 10. 2007
Dát tip
voe :D tohle je krutý...

RealPedro
09. 10. 2007
Dát tip
Díky... :)

neroušek
09. 10. 2007
Dát tip
Ty vole,dobrý a reálný!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru