Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevidím

09. 10. 2007
13
21
2031
Scházíš mi proč tě nevidím? ty přece víš jak patříš ke mně chodníkům tiše závidím po kterých kráčíš kousky země se zbytky loňských trávníků jsou mi dnes také trnem v oku chceš smát se mému zániku? už ani báseň ani sloku? natáhni paži aspoň z dálky mě hlaď ať lítost pro korálky si nestřádám a kraď mi kraď útržky snů co ještě zbyly hlavně se vrať můj (malý) milý vzpomínky zas mě mají v moci pro všechno co jsme zahodili shýbnu se k zemi mám ten pocit nebo kus cesty vrátím zpátky i sedm párů střevíčků oželím ráda na té pouti - znáš taky stejnou pohádku? bez tebe prázdno a mě rmoutí že koridorem beze světla už další zmínka nedolétla co by mi dala odpověď: jdem dopředu či pozpátku?

21 názorů

Petrusha
11. 10. 2007
Dát tip
ak máš dojem že ideš späť, a nie dopredu, máš asi blbo nasadenú šiltku ... :) všetko je len o uhle pohľadu, i keď na zemi, ktorá je guľatá je i krok späť krokom k cieľu horšie na tom je len to, že tou dlhšou cestou

malykuba01
11. 10. 2007
Dát tip
*

zzlatý
11. 10. 2007
Dát tip
Přímo melancholická, až zoufalá, tip

Perseidy - znáš :))) Pindruše zvážím :)))) - zavánějí čímsi jiným! a sakra - oprava: evokují cosi jiné :)))

Hesiona
10. 10. 2007
Dát tip
Ty neznám ... jedině Pindruše, ty jsem viděla v jedné pohádce a ty by taky odpovídaly... :o)))

Nevím!!! a beztak jsou lepší Persuše :)))

Hesiona
10. 10. 2007
Dát tip
To né, to už mají pronajatý skauti :o))) Jedině tak bludičky, co svádí nebožáky do bažin... :o))) Tak mě napadá, - co se vlastně v takovém klubu dělá... na Písmáku ?

No tak v tom jsme jako zakladatelky jedna jako druhá :))) , to bude klub, panečku!!! :))) světlušky ...

Hesiona
10. 10. 2007
Dát tip
Tak to mi pomoz vymyslet název. Mě nenapadá nic inteligentního :o)))

abi+Ó: taková momentální pocitovka, až jsem se styděla ji sem dát - děkuji o to víc :))) hes: do klubu, který založíš ty, už mě můžeš zrovna zapsat mezi členy :)))

Abi
10. 10. 2007
Dát tip
pro všechno co jsme zahodili shýbnu se k zemi Tenhle verš je hodně silný..*

Ó
10. 10. 2007
Dát tip
...tak tahle je parádní...jakoby skromná...a přitom naléhavá...*

Hesiona
10. 10. 2007
Dát tip
... měly bychom založit klub ... *

nor: dík! alf: tři :)))

kolik má člověk očí...***

Norsko 1
10. 10. 2007
Dát tip
pro všechno co jsme zahodili shýbnu se k zemi *

dííík, Marši!!!

Tady máš noty *******

tak to je moc dobře - u tebe vždy budu vědět, že netrousíš hvězdičky jen tak :))) - mooc děkuju!

palino8
09. 10. 2007
Dát tip
možno mám k tomu len zlú hudbu, ale nechytilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru