Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co to znamená žít

12. 10. 2007
1
0
474
Autor
Snapp

Jedná okolnost mi otevřela oči. A zjistil jsem, že nikdy nebudeme stoprocentně schopní říci, co to je "žít". Nemyslím to, co je napsáni v encyklopediích, ale co to doopravdy znamená. Proč tu na těch x let jsme. Proč jsme dostali to právo, že nás Bůh povolal. Že nás stvořil. Bůh musel k  tomu mýt důvod. Nějaký pádný důvod. Všechny jeho kroky mají myšlenku, nápad, záměr, i když se to zprvu nezdá. A proč na to nepřijdeme? Jednak proto, že moudry člověk nikdy netvrdí, že něco ví na sto procent. Vždy se může najít 0.01 % falše. A jednak proto, že každý člověk, zvíře a rostlina má jiné pocity, touhy, přání, sny, vlastnosti a ostatní faktory, které v nás každém vyvolána blažený pocit. Proto to, co je pro někoho životní styl, to, jak se mu to vyhovuje žít, je pro někoho ztráta drahocenného času, poflakování, pohrdáním, blbosti. A naopak. Tudíž, jedinou možnost jak já to vidím, je tolerance. Tolerujme ostatním jejich životní styl. Tolerujme jim to do té míry, kde nám to osobně nenarušuje náš životní styl. Pak budeme v pohodě, že ten druhý je v pohodě a to je přece v pohodě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru