Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

12. 10. 2007
2
3
661
Autor
Houp88
V davu a přesto samoten.

3 názory

Pravda Pravdoucí...sice už jsem tenhle citát někde slyšel..ale co....

A.H.
27. 03. 2009
Dát tip
něco by v tom bylo...

Knihovník
14. 10. 2007
Dát tip
pripomelo ... LAVINA V zařízeném bytě a přesto bezdomovec, uprostřed davu a přece sám; prohlížejí si tě, jak oběť, tak i lovec, chtěl by jsi zmizet a není kam. Ubývají síly a slábne resistence, chtějí tvou hlavu, budou ji mít; člověk, ten se mýlí, svobodná existence uprostřed krise nedá se žít. Jednou přijdeš domů a pustíš televisor, zakoupíš zboží za super cenu; jako bonus k tomu změníš svůj vzhled i názor a v denním tisku najdeš si ženu. Každého to čeká, říkám a nepřestanu: musíš to prožít, marný je vzdor; jsi jen pes, co štěká na dlouhou karavanu, jen zrnko písku, smrtelný tvor. Ale přes to všechno je v tom smysl, i když jsi jen vločka sněhová; žiješ jen krátce, než vyjde slunce; vločka, ta se jinak nechová. Ale jednou za čas se vločky spojí a už to není krása nevinná; má zuby dračí, pak výstřel stačí a údolím se řítí lavina. (Aqva Silentia) mimochodem ... HH ? no, snad se pletu ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru