Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Coca cola and spol.

14. 10. 2007
0
0
1015
Autor
Polop

je prekvapujuce ze i na stranke ako je tato(nezavisla page pre ludi s otvorenou myslou a basnickym crevom ktore im uklada hlad po veciach nevsednych a jedinecnostou krasnych) sa lepsie predavaju diela s nazvami starych osvedcenych mien ci znaciek.

Na svete kazdym okamihom zomieraju ludia na hlad,choroby,postrelenie,ci auto nehody.(blbci ty co si to zapricinia vlastnym konanim)Treba vidiet nasledky vlastneho konania,ktore skutocne su sirokosiahle! Pokial spekulujete o obrazy stvrtej dimenzie,tak v tomto si ju mozete s prehladom vykreslit.V sirokosiahlosti nasledkov konania kazdeho jednotlivca a v prepojenosti tychto s vecami ci ukazmi globalneho charakteru.Nieco podobne ako sa docitate v budhistickych priruckach ako dosiahnut nirvanu e cetra.

Nicenie je to co sa dnes vo svete globalizmu a globalneho klamania a zavadzania deje pod rúškou demokracie a za oponou pohodlneho,marnotrapneho zapadneho sposobu zivota.

Nezastavime tu skazu?

Ja myslim ze uz je cas to zastavit a zacat tu spolunazivat ako ludia.

Spolunazivat ako bratia a sestry jednych predkov v pospolitosti so zvieratami a prostredim.

Znie to az tak moc sialene??????????????

Aky je dvovod na to aby sa ludia zabijali,aby nicili zivotne prostredie a v zivotu nepristojnych podmienkach chovali a nasledne po usmrteni pojedali inu zver ????

Toto su vsetko veci ktore vobec robit nemusime!

Tak preco bratia a sestry? Preco to robime?

Kvoli pachu krvy? Alebo sa chceme presvedcit o pominutelnosti veci tym ze ich nechame uplne vsetky pominut v priebehu par generacii?

Toto sa predsa vobec nemusi diat!

Svet moze byt tak peknym miestom aj ked clovek trpi depresiami,aj ked clovek trpi sebedestrukciou ci inou destruktivnou obsesiou.

Starat sa o zem moze uplne kazdy tak ako sa teraz o nu uplne kazdy nestarame.

No ten rozdiel bude k nezaplateniu!

ONE LIFE,ONE WORLD,ONE LOVE!

Preco sa branit dobrym veciam? Spoznajte svojeho blizkeho vraha! Spoznajte kto je nepriatel a kto vam ciste svetlo do zivota prinasa bez akych kolvek skrytych priplatkov,dani ci odriekania.

Jedine co kazdy z nas musi spravit je otvorit oci a vidiet!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru