Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Daleko

14. 10. 2007
1
4
1048
Autor
IHIVA

kdo to pochopí, má u mě bod:-)

Daleko.

Sedím a dívám se, jak slunce zapadá za obzor. Být tak vlaštovkou a moct odletět. Daleko. Nejlépe na jih. Přezimovat. Být pryč a sama. Anebo s někým, ale hlavně pryč. A pak se vrátit.

Sedím a dívám se, jak slunce vychází. Tam někde daleko je růžová země, červené mraky a spousta vlaštovek. Já vím, že je uvidím. Naučím se lítat a půjde to, jen chvíli počkat, jen se trochu snažit a budu s nimi.

Slunce zase zapadá, zas o trochu dřív… ale až vyjde, možná bude jaro, možná budu na jihu – šťastná.


4 názory

IHIVA
17. 10. 2007
Dát tip
děkuji, určitě souhlasím s tím, že je důležité "nějak" dílko pochopit, a ne "správně"

Daryll.x
14. 10. 2007
Dát tip
mně - pardon (opravdu se stydím) a taky přemýšlím, jestli jsem to vážně pochopila tak, jak to bylo v úmyslu... ale hlavně, že jsem si to pochopila po svým!

Daryll.x
14. 10. 2007
Dát tip
létat si jako pták.... mě se to líbí. (a máme podobné sny)T

grafo
14. 10. 2007
Dát tip
nepochopil som ... ale nejako ma nezaujalo... cize nedalo dovod na rozmyslenie... zda sa mi az moc 'obycajne'

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru