Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

beznadějní čůráci

15. 10. 2007
4
12
2130

V koutku duše si tiše,

a klidně se ptejte kde má duše koutky a proč zrovna přívlastek tiše,

jednoduše si v té duši představuju,

nezastírám že pod tíhou výčitek, minulosti a přetlaku záře LCD monitoru v jinak zhasnuté místnosti,

jaký by to bylo, kbybych nebyl takovej, jakej jsem,

kdybych nebyl...

 

Mám docela jasnou vizi.

Nosil bych dámám paraplata.

Děti rozesmíval paletou různorodých grimas, zvuků a úšklebků(není to to samé jako grimasa?).

V kavárnách nad polosuchým bílým bych lakonicky hodnotil vnitropolitickou situaci se svými kumpány z Literárního klubu mladých komunistů.

Osamělé lampače a stromy bych oblepoval předvolební agitkou Jiřího Dientsbiera.

Snažil bych se svůj šarm využít v neziskovém občanském sdružení na pomoc potřebným, úsměvy a slaboduchými glosami v tisku například.

A zřejmě bych i čas od času oblékl krémový oblek a kravatu a vydal se na pouť střílet růže z marcipánu, první ranou všechny tři.

 

Zatímco teď ...

jsem jen beznadějný čůrák.

Vítejte v klubu, svačinu a přezůvky prosím s sebou.


12 názorů

Směju se. Dostanu za lichotky tip? :) Můžu přidat.

Ty liško, lichotnická:). Já k tomu jisté výhrady mám, ale tak to asi má být.

takhle si představuju opravdického básníka to ostatní je jen hra "na básníka" takže pobavilo a trochu mi to otevřelo zrak v tomhle přepoetizovaném písmáckém brouzdališti

Anetté
18. 10. 2007
Dát tip
To jo, ale tady jde hlavně o ostatní, jak ti se s tim smíří? Myslím, že je horší kolem sebe takový lidi mít, nežli jimi být:)) Ale napsals to moc dobře.

Laura: To víš že sem ti chtěl přihrát cizí slávu. Ostatně je už venku poměrně chladno, zhruba mínus sto, takže se cizí polívčička může hodit:). Já mám rád kuřecí s písmenkama a nebo sýrovou, a ty? Anetté: TO záleží na úhlu pohledu, bejt beznadějnej čůrák nemusí bejt konec světa, když se s tím člověk smíří například:).

Anetté
15. 10. 2007
Dát tip
Och beznadějně smutně končící*

Tak děkuju. paní lyžařko:). Název koresponduje s mým dva roky starým klubem na Písmáku, a pak taky se mnou:), není to žádná PR finta:).

Popřípadě čtenáře může odradit autor nebo obsah:). To je holt riziko povolání. Navíc, je Kředstní Laura, Eleonora, nebo oboje?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru